Ik probeerde net met de search topics te zoeken met het woord NIETS erin, maar dat is een ongeldige zoekactie
Beetje raar of niet
dat zijn woorden die ZO vaak gebruikt worden, dat het TE veel niet relevante topics gaat opleveren
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Er hoi ben elk zwaar een etc. Allemaal woorden die niet echt nuttig zijn. Doen het niet, worden genegeerd.
En ale je alleen dat woord gebruikt, dan resulteert dat in een zoekopdracht zonder woorden en is-ie ongeldig
.
En ale je alleen dat woord gebruikt, dan resulteert dat in een zoekopdracht zonder woorden en is-ie ongeldig
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
yep 
'geloof' is ook zo'n woord.
Als je op zoek bent naar een topic als in 'religie' heb je pech.
Je kan je voorstellen dat het woord geloof als in het werkwoord geloven vaak gebruikt wordt. Daarom heeft het niet zin om daar op te zoeken.
'geloof' is ook zo'n woord.
Als je op zoek bent naar een topic als in 'religie' heb je pech.
Je kan je voorstellen dat het woord geloof als in het werkwoord geloven vaak gebruikt wordt. Daarom heeft het niet zin om daar op te zoeken.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar houden jullie dat bij in een aparte tabel of zo
En maken jullie onderscheid tussen woorden zoeken in onderwerp, inhoud en onderwerp en inhoud 
Ik zocht trouwens op het woord NIETS, omdat ik net een topic in [WL] zag dat erover ging. Maar ik meende een zelfde topic een maand geleden gezien te hebben, vandaar
Ik zocht trouwens op het woord NIETS, omdat ik net een topic in [WL] zag dat erover ging. Maar ik meende een zelfde topic een maand geleden gezien te hebben, vandaar
Pagina: 1