• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:40

Flarrestein

Superworm Jim

Topicstarter
Ik heb een Velo 500 op de kop getikt en wil wel eens effe weten wat voor blije software ik daarop kan zetten en waar ik deze vandaan haal.

Ik heb ergens gelezen dat bijv. Doom erop draait *D

HIER !!! PAK AAN

• Evi
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Evi

Voor spelletjes zou je eens kunnen kijken bij http://www.airgamer.com/games/wince_list.php?ds=1&SearchDevice=HandheldPC&SearchProcessor=MIPS

Ze claimen dat ze voor zo ongeveer elke handheld wel games hebben staan of gelinkt, het is WinCE tenslotte :) Emjoy!

If you can't win fair, cheat!

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Ik heb er ook een, en heb er idd ook wel een Doom op gedraaid. Het scherm is helaas te traag om het speelbaar te maken, je ziet teveel strepen.
www.pdacentral.com, van tucows.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• Flarrestein

Flarrestein

Superworm Jim

Topicstarter
JAAAAaaaa, dank u... 8-),
Kom ik de 'donkere' kerstdagen wel mee door..

HIER !!! PAK AAN

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 16:40 schreef Flarrestein het volgende:
Ik heb een Velo 500 op de kop getikt en wil wel eens effe weten wat voor blije software ik daarop kan zetten en waar ik deze vandaan haal.

Ik heb ergens gelezen dat bijv. Doom erop draait *D
Toevallig bij ABG Computers gekocht?
Ik denk er ook over om zo'n hebbedingetje op de kop te tikken, maar is er nog wel software voor te krijgen?
Het valt mij namelijk op dat veel programma's minimaal Windows CE 2.11 vereisen en de Velo draait 2.0

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 21:14
een vriend van mij heeft dat ding gehad....best goed ding, ook ruim voldoende software voor te krijgen, zolang je niet te hoge eisen eraan stelt (doom zal net gaan, maar dan zit je ook wel aan de limit)

• Flarrestein

Flarrestein

Superworm Jim

Topicstarter
Ik ben er nu een beetje mee aan het klootzakken, maar ik vind wel dat dat 'ouwe'ding best veel in huis heeft.
Zit inderdaad WinCE 2.0 op een rommetje in, maar ik geloof dat je er wel een servicepack over kan mikken.

Maar je hoeft geen wonderen van software te verwachten op dat ding. Gewoon simpel houde, dan werkt alles OK.

Wil je wat beters, ga maar 1500 pieken neertellen voor een mooie palm of iets dergelijks.

HIER !!! PAK AAN

Verwijderd

je kunt er leuke 2d spelletjes opspelen zoals snake..

hoeveel heb je ervoor betaald?

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ben ik ook wel benieuwd na, en waar

Ik heb ze 2e hands voor 300 piek gezien

• Flarrestein

Flarrestein

Superworm Jim

Topicstarter
Heb er fl 275 voor neergelegd, maar dat zijn die dingen zeker waard.
Ik heb marsel gehad bij een veilingsite, was de enige die een bod had gedaan.
Ik heb er wel meer gezien tot zo'n 500 piek... 8-)

HIER !!! PAK AAN

Pagina: 1