"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
AMD Athlon 1GHz (266)
Matsonic MS8137 en A-open AK73(a) geprobeerd
256 Mb geheugen
40 Gb seagate HDD
Lite-on brander 24x-10x-40x
52x A-open CD-Rom
On-Board Sound (irq 5) (irq modem is 7 en epp stand)
Powercolor Geforce 2
en FDD Mitsumi
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:56
Maar volgens mij (en mijn lijstje met modem error codes) is 629: The port was disconnected by the remote machine.
Andere vraag: Wat doet rnaap?
Verwijderd
Nieuwste drivers, alle instellingen dertig keer doorlopen en staan volgens mij goed. Suggesties?
Deze advertentieplaats is te huur!
Nieuwste drivers gedownload, de oude geheel verwijderd met een proggie wat je ook kunt downloaden van www.e-tech.nu en werkt het modem perfect.
suc7 ermee!
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Ik heb em hierboven al vet aan gezet; ik vermoed dat het een IRQ-conflict is. Je dient IRQ7 gewoonlijk gereserveerd houden voor je printerpoort (LPT1). Probeer je modem eens op een andere IRQ te zetten (bij mij zit ie op IRQ10)Op zondag 23 december 2001 16:10 schreef Viper2k1 het volgende:
Sorry! Vergeten de verdere info te geven! DOM!!
AMD Athlon 1GHz (266)
Matsonic MS8137 en A-open AK73(a) geprobeerd
256 Mb geheugen
40 Gb seagate HDD
Lite-on brander 24x-10x-40x
52x A-open CD-Rom
On-Board Sound (irq 5) (irq modem is 7 en epp stand)
Powercolor Geforce 2
en FDD Mitsumi
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
Het gekke is dat dezelfde config met win 98 draait als een tiet!
Laat 't wel ff weten, ik ben wel nieuwsgierig. Suc6
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
Verwijderd
Ik zet E-tech dus voortaan ook in het rijtje waar onder andere ook staat.
Trust
futsijutsie-takanaki
Mmore cdr
Arita
Verwijderd
Je start op in veilige modus (F8 voor keuze)
Gaat naar hardware en je kan je IRQ veranderen.
Met andere woorden appeltje eitje