Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand die?

1 hoe gaat dat met dat geheugen slot, kan je daar allerlei proggies inzetten ofzo of kan het ook voor data?

2 en kan je op dat ding ook excel/word draaien???????

3 is heeft die palm m125 intern 8 mb geheugen en dan dat geheugenslot nog drbij?

4 en de laatste >:) is wat voor soort chippies zijn het, zijn dat geen memory sticks???

fenxx

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Op hardwareinfo staat een review.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Ik heb zelf een Palm505 laatst aangeschaft dus ik wel proberen hier wat over te zeggen, omdat ik die goedkopere Palms ook in m'n handen heb gehad.
Op zondag 23 december 2001 15:51 schreef slamm het volgende:
heeft iemand die?

1 hoe gaat dat met dat geheugen slot, kan je daar allerlei proggies inzetten ofzo of kan het ook voor data?
Voor zover ik weet, kun je er wel programaatjes en data op zetten, maar ik weet niet of je rechtsstreeks de programma's er van kunt opstarten.
2 en kan je op dat ding ook excel/word draaien???????
Tegenwoordig krijg het programma DocumentsToGo van Dataviz erbij. Deze is anders ook los te bestellen, maar dit is niet standaard ingebouwde functionaliteit van PalmOS ofzo. Met DocumentsToGo kun je inderdaad gewoon je Word/Excel bestanden synchroniseren en bewerken. WordToGo heeft jammergenoeg lang niet zoveel opties om een Wordbestand te bewerken als bijv. Pocket Word op de Windows CE machines.
3 is heeft die palm m125 intern 8 mb geheugen en dan dat geheugenslot nog drbij?
Het geheugenslot komt ernog bij.
4 en de laatste >:) is wat voor soort chippies zijn het, zijn dat geen memory sticks???
Het zijn SD-memorysticks (SecureDigital). Deze worden o.a. ondersteund door SanDisk, Panasonic, Toshiba, JVC, NEC, Philips, Nokia, Kodak en Canon.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Voor synchronisatie met Word prefereer ik WordSmith boven WordToGo, meer opties en makkelijker in gebruik.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~