Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Ik denk niet dat 't veel uitmaak, maar hoe groot is dat gat? paar milimeter? of 15cm
gat 1 cm breder dan een cd
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
zolang je de led niet voed via de cdromspeler zal er weinig aan de hand zijn lijkt me, moet je hem wel nog op de juiste plaats vastmaken, zodat hij niks raakt...
Mja wil ik ook wel eens weten... Daar zie je toch niets van of ligt dat aan mij?Op zondag 23 december 2001 22:55 schreef FragFrog het volgende:
eeeh, domme vraag hoor, maar waarom heb je een gat gemaakt in je cd-romspeler
Verwijderd
Is dat niet ontzettend link met laser radiation enzo ? Ben niet bang uitgevallen ofzo, maar weet wel dat dit ECHT niet verstandig is...
Verwijderd
Heb je al eens gekeken of je laser van je cd-rom speler het goed doet. Moet je ff met je oog boven de laser gaan hangen en dan je cd-rom speler aan zetten.
Verwijderd
als je dat doet kan je opeens 10 keer beter zienOp maandag 24 december 2001 17:28 schreef vinniel het volgende:
Heb je al eens gekeken of je laser van je cd-rom speler het goed doet. Moet je ff met je oog boven de laser gaan hangen en dan je cd-rom speler aan zetten.
heb ik gedaan bij een oude comprak
op school maar ik zag geen laser ( was dus wit
) maar ik heb geen last van me ogen gehad
wat is er dan zo erg aan dat laser radiatio n ik d8 dat het gewoon hoog freqent licht was ofniet ?
Verwijderd
Ik heb hier ook een open cd-rom speler en als ik ehm aanzet heb ik hier een lasershow... is wel cool..Op maandag 24 december 2001 17:28 schreef vinniel het volgende:
Pagina: 1