Ik heb teveel ge_upload help.

Pagina: 1
Acties:

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
Ik heb teveel ge_upload naar mijn site en nu kan ik niet meer bij me file's ( het is een chello members site ) hoe los ik het op want als ik teveel heb ge-upload kan ik het er ook niet van afhaalen. normaal zag je in bullet proof ftp gewoon al me files nu zie ik nixx meer en kan ik ook nix meer help.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:23

Dennahz

Life feels like hell should.

nu ff rustig typen.. :)

Twitter

Verwijderd

Leg je probleem eens ff uit. Hoezo heb je teveel geupload? En hoezo kun je niet meer bij je files? Al eens het programma opnieuw opgestart? Andere client geprobeerd?

Ik snap hier echt nix van :P (van je probleem)

• Roberto
Op zondag 23 december 2001 16:05 schreef tjetta het volgende:
Leg je probleem eens ff uit. Hoezo heb je teveel geupload? En hoezo kun je niet meer bij je files? Al eens het programma opnieuw opgestart? Andere client geprobeerd?

Ik snap hier echt nix van :P (van je probleem)
ik kan niet meer bij me files en ik heb maar een client mar het geke is dat me web site het gewoon doet ( op mijn computer dan op andere weet ik het niet. ) en ik kan niks meer verwijderen of up-loaden

Het stukje waar vroeger me file's stonden met bullet proof FTP, staat nu aleen een / maar normaal zouden er ook nog index.html en paar mapen moeten staan.

Verwijderd

Dus:

• Je hebt een probleem
• Je FTP client kan geen index van je directory krijgen
• Je website doet het wel

Oplossingen:

• Download ff andere client en probeer het daarmee (desnoods in IE: ftp://username:wachtwoord@members.chello.nl/)
• Probeer handmatig commando's te geven
• Kijk of Bulletproof wel goed werkt met andere FTP's

• Roberto
Op zondag 23 december 2001 16:59 schreef tjetta het volgende:
Dus:

• Je hebt een probleem
• Je FTP client kan geen index van je directory krijgen
• Je website doet het wel

Oplossingen:

• Download ff andere client en probeer het daarmee (desnoods in IE: ftp://username:wachtwoord@members.chello.nl/)
• Probeer handmatig commando's te geven
• Kijk of Bulletproof wel goed werkt met andere FTP's
:? huh ? hoe maakt in een andere client ik snap er niet zoveel van want het was ook nog een test ( ik ben beginer) en met bullet proof deet hij het gewoon goed.

Verwijderd

Een andere client betekent een ander programma. Bijvoorbeeld CuteFTP of iets anders. Je moet daar dan even de instellingen goed zetten voor je chello account (dus je wachtwoord enzo) en dan kun je zien of het daar wel goed werkt.

• Roberto
Op zondag 23 december 2001 17:12 schreef tjetta het volgende:
Een andere client betekent een ander programma. Bijvoorbeeld CuteFTP of iets anders. Je moet daar dan even de instellingen goed zetten voor je chello account (dus je wachtwoord enzo) en dan kun je zien of het daar wel goed werkt.
owk doe ik ff

• Roberto
Op zondag 23 december 2001 17:13 schreef RS_003 het volgende:

[..]

owk doe ik ff
;( nee werkt ook niet :(

ik kan wel met bullet proof inlogen maar dan heb ik geen acces to me file's en met cute ftp kom ik er niet eens in :'(

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 17:15 schreef RS_003 het volgende:
met cute ftp kom ik er niet eens in :'(
Lijkt me sterk. Vul je gegevens goed in. Chello heeft meerdere servers, zorg dat je de goede hebt:

ftp.chello.nl
• members.chello.nl
• members1.chello.nl
• members.brabant.chello.nl
• etc...

Controleer dan ook je loginnaam en wachtwoord. Zorg dat hoofdletters en kleine letters goed gebruikt zijn, dus ook zoals ze op je blaadje staan dat je van chello hebt gekregen. Zolang je met Bulletproof kan inloggen kan het ook met CuteFTP.

Misschien lijkt het trouwens maar dat je met Bulletproof kan inloggen, maar aangezien hij geen files laat zien is het misschien zo dat je logingegevens daar ook fout zijn. Controleer dat dus ook nog even :)

Succes...

• Roberto
Op zondag 23 december 2001 17:44 schreef tjetta het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Vul je gegevens goed in. Chello heeft meerdere servers, zorg dat je de goede hebt:

ftp.chello.nl
• members.chello.nl
• members1.chello.nl
• members.brabant.chello.nl
• etc...

Controleer dan ook je loginnaam en wachtwoord. Zorg dat hoofdletters en kleine letters goed gebruikt zijn, dus ook zoals ze op je blaadje staan dat je van chello hebt gekregen. Zolang je met Bulletproof kan inloggen kan het ook met CuteFTP.

Misschien lijkt het trouwens maar dat je met Bulletproof kan inloggen, maar aangezien hij geen files laat zien is het misschien zo dat je logingegevens daar ook fout zijn. Controleer dat dus ook nog even :)

Succes...
Bedankt maar ik heb nooit de login gegevens veranderdt :)

• Roberto
Op zondag 23 december 2001 18:28 schreef RS_003 het volgende:

[..]

Bedankt maar ik heb nooit de login gegevens veranderdt :)
nou ik kan niet inlogen en ik heb verschilende server's geprobeerdt :? en me login en pass zijn goedt ik heb het 4x ge-chekedt, dus wat is er nu aan de hand krijg ik meschiem weer toegang over een week ?, en haalen ze wel dan alle bestanden weg ( ik weet het niet hoor ik doe niks fout ).

Verwijderd

En als je de server pingt? Krijg je dan een reply? Anders kan het natuurlijk zijn dat de server gewoon platligt :)

Verwijderd

Kun je nog iets uploaden >:)
Zoja dan kun je nog altijd op de server.

Ik zou gewoon ff afwachten waarschijnlijk zullen ze die data verwijderen en wanneer dat gebeurd is kun je weer verder.

• Roberto
Op zondag 23 december 2001 18:49 schreef GrAviTy het volgende:
Kun je nog iets uploaden >:)
Zoja dan kun je nog altijd op de server.

Ik zou gewoon ff afwachten waarschijnlijk zullen ze die data verwijderen en wanneer dat gebeurd is kun je weer verder.
en hoe lang duurt dat me chello ongv ?? maar al bedantk voor alle reacties :)

en hoe ping ik de server in bullet proof ftp en dit zie ik als ik inlog lijkt normaal

members.ams.chello.nl NcFTPd Server (licensed copy) ready.
220-
220-Welcome to the jungle
220-
220-
220
331 User asaveur okay, need password.
230-You are user #24 of 80 simultaneous users allowed.
230-
230-
230-Chello heet u welkom bij de:
230-
230-members.ams.chello.nlftp server
230-
230-
230-
230 Restricted user logged in.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-08 09:46

admiral866

The King Personality Disorder

gewoon ff wachten.
heb ik ook es gehad met een public ftp. Dacht ik dat er paar van lage "deleters" langs waren geweest.

paar uur later stond alles er weer.

kweet natuurlijk niet of dit ook zo is bij jouw, maar lijkt iig wel hetzelfde.

en je gebruikt windows, dus heb je al een restart gedaan? :P

• Roberto
Op zondag 23 december 2001 19:04 schreef admiral het volgende:
gewoon ff wachten.
heb ik ook es gehad met een public ftp. Dacht ik dat er paar van lage "deleters" langs waren geweest.

paar uur later stond alles er weer.

kweet natuurlijk niet of dit ook zo is bij jouw, maar lijkt iig wel hetzelfde.

en je gebruikt windows, dus heb je al een restart gedaan? :P
yup windows gebruik ik en het is al zo 2 dagen :( en ik heb me computer al 10 x herstart :(

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-08 09:46

admiral866

The King Personality Disorder

hmmm
dat is wel vreemd ja.

Xou maar ff met de helpdesk bellen vandaag.

suc6

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:13
Momenteel een wachttijd van 13 minuten..

maar als je "teveel" geupload hebt ofzo, dan sluiten we je homepage niet af hoor. echt niet. Dus je kunt wel bellen maar ik betwijfel of ze je kunnen helpen..

I want to live forever, so far.. so good.

• Roberto
Op maandag 24 december 2001 11:57 schreef Warbringer het volgende:
Momenteel een wachttijd van 13 minuten..

maar als je "teveel" geupload hebt ofzo, dan sluiten we je homepage niet af hoor. echt niet. Dus je kunt wel bellen maar ik betwijfel of ze je kunnen helpen..
maar kan het een fout zijn ofzo want vandaag heb ik nog geen acces :(

• Roberto
450 disk qouta exceededt. 10487133bytes: limit; 10486762 dit zie ik dan onder andere

mmm leuk nu heb ik ook een: error 11001
ik kan niks uploaden maar wel conecten en bullet proof en in CUTE ftp can ik niet conecten dus ik denk dat er iets niet klopt ik conect via port 21 viea http://members.ams.chello.nl/asaveur

en als ik probeer te conecten zit ik nu op eens op poort 80 en gebeurt er nixx meer :( chello :r

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 14:14 schreef RS_003 het volgende:
450 disk qouta exceededt. 10487133bytes: limit; 10486762 dit zie ik dan onder andere
Dat betekent dus dat je ruimte vol zit... |:( Gewoon met handmatige commando's ff het e.e.a deleten ofzo.
230 Restricted user logged in.
Dat lijkt me ook niet normaal :)

Je moet ook niet connecten naar http://members.ams.chello.nl/asaveur, maar naar members.ams.chello.nl (zonder http:// of iets anders) op port 21, niet port 80 en dan je login/pass invoeren.

Verwijderd

ander ftp program gebruiken, heb al eens iemand eerder aan de tel gehad met bullet-ftp die geen files kon zien.
als je je website hebt vernieuwd, moet je het beste je tijdelijke internet bestanden weghalen, anders krijg je je cache te zien (oude page)

• Roberto
Op maandag 24 december 2001 16:31 schreef tjetta het volgende:

[..]

Dat betekent dus dat je ruimte vol zit... |:( Gewoon met handmatige commando's ff het e.e.a deleten ofzo.
[..]

Dat lijkt me ook niet normaal :)

Je moet ook niet connecten naar http://members.ams.chello.nl/asaveur, maar naar members.ams.chello.nl (zonder http:// of iets anders) op port 21, niet port 80 en dan je login/pass invoeren.
duh dat me ruimte vol is weet ik ook wel maar wat zijn de comands om file's te deleten ?

• Roberto
idd het was bullet proof die niet wou mee werken want op eens kon ik wel met cute ftp inlogen bedankt ik heb geen probs meer. :)
Pagina: 1