Ik bedoel het: texteffect als in dat plaatje met die pixels.
vraag ozboz, die heeft het een en ander met phusion te maken, Mcviruss ook geloof ik.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Met een programma zoals Ray Dream Studio is het in principe vrij makkelijk. Met Photoshop of PSP zul je er een of andere filter voor moeten gebruiken (die er niet standaard bij zit geloof ik...)
Verwijderd
3d programma, zoals 3d studio MAX, Lightwave, of een kleiner pakketje.
Je tikt wat text in dat extrudeer je, je kiest een leuk viewpoint, rendert het, en gaat tot slot nog wat photoshoppen.
Het is in ieder geval niet erg moeilijk.
Je tikt wat text in dat extrudeer je, je kiest een leuk viewpoint, rendert het, en gaat tot slot nog wat photoshoppen.
Het is in ieder geval niet erg moeilijk.
t/m 3 welOp zondag 23 december 2001 15:39 schreef M4TR1X het volgende:
3D programma waarschijnlijk.
Ik geloof dat Prototype die splash screens heeft gemaakt.
Kan op verschillende manieren. Ten eerste met een 3d programma, door simpel weg de wireframe te kiezen en een leuke viewpoint. MAAR het kan ook (en zo heb ik het dus gedaan) met een vector 3d plugin, van Kai's Vector Effects 1.5 ofzo geloof ik, voor Illustrator. Hoop dat 't je op weg helpt, sorry dat deze reply zo laat komt, maar mailen mag dus ook bij dezeOp zondag 23 december 2001 15:31 schreef Peter-Paul het volgende:
Hey,
Hoe krijg je een: texteffect als op deze: http://www.phusion.nl/splash/01/ deze pagina?
en 3 is een joint-projectOp dinsdag 08 januari 2002 22:18 schreef prototype het volgende:
[..]
t/m 3 wel
[..]
"You're only as good, as what you did last week."
om kort te zeggen:
het kan op verschillende manieren.
het kan op verschillende manieren.
*ding* Einde bericht *dong*
Verwijderd
Schiet 't trouwens een beetje op, met phusion.nl?
Of is 't de bedoeling dat 't een soort splash-o-mania-site wordt?
/me is vrij benieuwd.
/me is vrij benieuwd.
Verwijderd
Ik tel af totdat je hier een reactie op krijgt...Op dinsdag 08 januari 2002 22:20 schreef MaSsiE het volgende:
Ut kan ook met Swift 3D
Heb ik er wat mee te maken? Naaah.. ze betaalden niet genoegOp zondag 23 december 2001 15:38 schreef Prammenhanger het volgende:
vraag ozboz, die heeft het een en ander met phusion te maken, Mcviruss ook geloof ik.
ja, bedankt voor het omzetten naar flashOp dinsdag 08 januari 2002 22:27 schreef oh,when? het volgende:
[..]
en 3 is een joint-project
Do we have a winner here ?!Op dinsdag 08 januari 2002 22:35 schreef JayAnzee het volgende:
Schiet 't trouwens een beetje op, met phusion.nl?
Verwijderd
say what?Op woensdag 09 januari 2002 00:57 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Do we have a winner here ?!
of sloeg ik de hamer op z'n kop, en is 't inderdaad de bedoeling dat 't een splash-verzamelplaats is.
't is in ieder geval een passend ideeOp woensdag 09 januari 2002 11:13 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
say what?
of sloeg ik de hamer op z'n kop, en is 't inderdaad de bedoeling dat 't een splash-verzamelplaats is.
FU DEFECT!Op woensdag 09 januari 2002 00:57 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Do we have a winner here ?!
enOp woensdag 09 januari 2002 17:44 schreef prototype het volgende:
[..]
FU DEFECT!![]()
, nee, jayanzee, 'k heb 't momenteel echt super druk enzo, 'k vrees dat het nog wel even duurt.
?!
Nelis! meteen al aangemeld als ban-test user
Examen duits zuigt grote aarsch bij de weg.
Op woensdag 09 januari 2002 17:57 schreef prototype het volgende:
[..]
Nelis! meteen al aangemeld als ban-test user![]()
, geweldige jongen toch, altijd zo enthousiast!
Hehe, ook tentamenweek? Frans zuigt nog meer btwExamen duits zuigt grote aarsch bij de weg.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()