iemand met 2 reacties met score -13

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Kijk eens naar de profile van Sander5k, bv in http://www.tweakers.n et/nieuws.dsp?ID=12317&Lastpage=true&NextID=148135&PrevID=147908&niv=-1&mode=nested&order=&t =
Het viel me op dat hij standaard op niveau -1 postte!! Blijkt dus zijn score nog negatiever dan -#reacties. Hoe kan dit nou?
Bovendien vind ik -1 als beginniveau wel erg triest. In het oude systeem begon er toch ook niemand op -2. 0 zou IMHO het laagste beginniveau moeten zijn.

Er treedt bovendien nog een raar verschijnsel op. Sander5k plaatste een dubbelpost, maar +1:dubbelpost bestaat niet als je hem van -1 naar 0 wilt tillen waar een dubbelpost op hoort.

Verwijderd

Klopt, die post heb ik ook gezien... kheb hem maar niet gemod, want de +1:dubbelpost (zodat ie op niveau 0 zou komen) zou hier wel op zijn plaats zijn.

[lol]
weet je wat. ik gooi hem op +1 : ondergewaardeerd, nog iemand die hem op +1 : ondergewaardeerd gooit, en dan mag jij hem op -1:dubbelpost gooien :) )
[/lol]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:04
Ik zie trouwens wel redelijk veel mensen op een negatieve score staan. Ik krijg een beetje de indruk dat er mensen zijn die het leuk vinden om newbie's onder water te drukken.

Verwijderd

Yep, als een newbee voor de eerste keer post en hij krijgt meteen een -1, dan post ie standaard op niveau -1...
Je moet als newbee gewoon eerst in hele oude topics posten en dan hopen dat je niet wordt gemodereerd :P (just kidding)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Heeft er nou nog iemand die er verstand van heeft een serieuze verklaring voor hoe dit kan, want je ziet idd wel vaker mensen standaard op -1. Ik ga niet al hun profiles bekijken, maar het zou dus best kunnen dat er ergens een serieuze bug is.
Een andere verklaring kan zijn dat zijn aantal posts omlaag is gegaan. Ik las daarstraks al op het Moddereter forum dat iemand zei dat zijn #reacties van 52 naar 42 was gegaan. Ook een vervelend bugje?

Zie http://gathering.tweakers.net/Forum17/HTML/000119.html