Toon posts:

Codename Eagle over netwerk zonder problemen...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de vorige keer op een lan ook al eens codename eagle geprobeerd en door gekutkloot omdat de 1ne pc wel wilde en de andere niet :?...Met de full version met updates zou het nu goed moeten gaan...

Maar nu vraag ik me af, zijn er nog wat hulp programma's voor codename eagle om het 1 en ander de coordineren ofzo, want de ene keer werkt het op mijn kleine direct link netwerk wel en de andere keer niet .. :(!

Verwijderd

Ik snap het probleem niet helemaal, zowel de demo als de hele versie heb ik zonder problemen over een LAN kunnen spelen.

Wat voor'n error krijg je / wat gebeurd er enz.
En voor zover ik weet zijn er geen proggies die CE daarmee kunnen helpen :?

Verwijderd

Topicstarter
Het metertje blijft doorladen, hij maakt de hele tijd rondjes en zegt connection failed, of loading vehicles!

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 20:21

Rocco

nightlife

ja dit hadden wij ook, je moet telkens je pc resetten, dan doet ie het weer 1 x goed.

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Cne is het buggiëst spel allertijden.

Ik heb alle patches geinstalleerd maar elke keer weer is het een gekloot om alle comps te laten joinen, dan draait dat metertje weer door dan krijgt die weer eens zwart beeld.

Volgens mij beloofden ze dit al verbeterd te hebben met de 1.36 patch. Mooi niet dus!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
op mijn 2 pc's draait hij goed hoor, ik host altijd 2 player lan, maar dan met 10 andere ppl van internet erbij
Pagina: 1