Toon posts:

XP met twee netwerkkaarten werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net XP geinstalleerd en ik wil mijn netwerk gaan configureren maar dan doet XP een beetje gek.

Als eerste configureer ik met Inet verbinding (tcp/ip) op mijn eerste netwerkkaart en daarna mijn netwerk (ipx/spx, tcp/ip, bestands en printerdeling, client MS Netwerk)
Maar nu komt het probleem; Als ik mijn netwerkkaart voor mijn netwerk configureer en dus protocollen toevoeg voegt windows deze ook toe bij mijn Internet netwerkkaart...:(

Ik heb al geprobeerd met de ene netwerkkaart eruit en dan eerst de ene configureren en dan de andere erin maar dan doet ie precies hetzelfde :(

Kan iemand mij helpen??

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Volgens mij is wat jij noemt normaal hoor. Wat je moet doen is ze installeren, dan komen ze bij beiden te staan, en als je een protocol op maar 1 NIC wil gebruiken, dan vink je hem bij ie NIC gewoon uit (niet verwijderen want dan ben je ze denk ik bij beiden kwijt)

Waar heb je al die protocollen voor nodig? ik gebruik in ons thuisnetwerk alleen TCP/IP

Verwijderd

Topicstarter
Echt, damn ja je hebt gelijk.
Sorry ik ben een XP n00b (is de eerste dag)
Als je in win98 alle protocollen laat staan hebbie zo een aantal mensen op je computer vanover het hele inet.

THX!!

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
You're welcome :)