Misschien een beetje laat met 'melden' maar ik speel nogal vaak op m'n GBA

Afgelopen weekend niet eens m'n PC aan gehad!
Ik had m'n GBA 2 maanden voor NL launch geïmporteerd met F-Zero (Jap) en heb daarna de volgende spellen gekocht:
Castlevania (Moet je de tijd voor nemen aangezien de save-punten nogal uiteen liggen)
Mario Advance (Classic die ik gemist had)
Tony Hawk 2 (Op aanbevelen van iemand, wel grappig maar gauw saai als je hem al hebt uitgespeeld (moet alleen nog Mindy en Spidey verdienen

, maar weer eens helemaal opnieuw gaan

))
MarioKart (Eigenlijk gekocht omdat hij me wel grappig leek..uiteindelijk meest gespeelde spel, vooral MP)
Doom (Classic, kewl om af-en-toe gewoon lekker te raggen...ook voor MP natuurlijk)
Breath of Fire (Ben ik nog mee bezig, in het begin nogal droog maar wel een leuke RPG)
GoldenSun (Geïmporteerd, moet één dezer dagen bezorgt worden)
Advance Wars (Import duurde te lang, wacht wel tot 'ie hier 10 Jan is)
Magical Vacation (Ergens in Maart komt 'ie uit meen ik, ik vind RPG's gewoon heerlijk om te spelen, vooral portable).
Ik speel vaak multiplayer en de spellen op de GBA zijn gewoon niet zo 'zwaar' als op de PC. Als je op de PC gaat MP-en ben je gauw een paar uur verder. Als je met GBA's MP-ed doe je dat meestal een tijdje en dan drink je of klets je ff wat. Ook kan je makkelijker bij iemand anders MP-en die geen computers/LAN of ruimte ervoor heeft!
GBA geeft je gewoon meer vrijheid in je leven