Gameboy Advance spelers

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023
Zijn er hier ook gameboy advance spelers?

Ikzelf heb sinds de launch een GBA en dat was me eerste gameboy in me leven. En dat terwijl ik geen tiener meer ben *D

Tony Hawk 2 is gewoon zoooooo koel om in de bus/trein te doen. Verder is Columns Crown echt te verslavend om mee te stoppen. Hoe doen ze het op zo'n kleine cartridge, echt fantastisch

Sega till I die!

• jelmo
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

Helemaal mee eens ...

Wario Advance is ook verslaven en kuru kuru kururin ook :)

I don't ride fast, i fly low

• BDT
Ja en ISS is ook best koel, maar je handen verkrampen als je de shoulderbuttons telkens ingdrukt houd om te rennen.

Ook een aanrader: ChuChu Rocket. Lekker hectisch :)

Sega till I die!

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Mijn neef is helemaal gek van dat apparaatje.
Hij heeft alle spelletjes! :9 :9~

Ik zelf hoef dat ding niet zo erg. Kost me teveel geld, en ik heb net een laptop gekocht...
Er zijn trouwens wel wat leuke spelletjes. Persoonlijk vind ik Hatena Satena wel een grappig (verslavend) spel.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:38
Heb em ook sinds de launch in Nederland, maar doe er op zich niks meer mee. Misschien van het zomer weer als het binnen te warm is :)

Flickr | Lego collectie

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

ook sinds launch, toen Rayman tot 90% uitgespeeld en nu Breath of Fire even uitspelen :)

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 14:41 schreef Timpie2000 het volgende:
ook sinds launch, toen Rayman tot 90% uitgespeeld en nu Breath of Fire even uitspelen :)
over rayman--->kheb alle levels gehaald maar hoe kom je in gods naam bij die eindbaas????

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb ook de GBA (de zaterdag na de launch) heb gelijk Rayman Advance erbij gekocht, wat een moeilijk spel, nu heb ik doom erbij (gewoon voor de gein) en straks natuurlijk Golden Sun :9~

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 15:14 schreef Soccubus het volgende:
Heb ook de GBA (de zaterdag na de launch) heb gelijk Rayman Advance erbij gekocht, wat een moeilijk spel, nu heb ik doom erbij (gewoon voor de gein) en straks natuurlijk Golden Sun :9~
wat is golden sun precies khoor er best goede dingen over maar wat is t?

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

Ik ga er de 27ste een kopen :), ik wilde er direct mariokart bij hebben en dan, hmmmmmmmmmm, kweet nog niet :)

BF1: Don-Panio

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb sinds september een GBA (ook mijn eerste Game Boy) en het bevalt erg goed. Ik heb net Super Mario Advance gekocht, heb ik weer wat leuks te doen in de vakantie :).

Super Mario Advance bevalt tot nu toe wel goed, maar soms wil een bepaald stukje niet lukken en dan heb ik er ook echt even helemaal genoeg van ;).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik ga hem dus niet kopen met het idee om smiddags effe lekker te kunnen gba'en, daar heb ik me pc wel voor, maar tijdens het reizen is het super relax, gaat de tijd ook wat sneller (elke dag heen en weer 3 uur reizen)

• White Dust

White Dust

Op zondag 23 december 2001 15:19 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

wat is golden sun precies khoor er best goede dingen over maar wat is t?
Golden Sun is een RPG, ik weet er verder ook niet zo veel van, maar het ziet er best goed uit

Verwijderd

Ik heb hem ook, maar doe er iegenlijk geen ene reet mee..

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

thps2 is ook cool...., net even op een rommetje gespeeld, echt leuk...

• BDT
Bomberman is trouwens ook en must have. Echt super als je met link kabel tegen andere gasten gaat spelen

Sega till I die!

Verwijderd

Mario Kart
Castlevania
Mawio World
Gt Advance
Street Fighter Rivical

Prachtig werk allemaal blijf zo doorgaan

... en schiet op met tekken en een vet worstelspel ?? :)

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb helaas geen GBA ik val altijd in slaap in de bus :P
komt omdat ik s'nachts nooit slaap.

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 15:42 schreef Aspi het volgende:
Ik heb hem ook, maar doe er iegenlijk geen ene reet mee..
verkoop je em? contact me maar ff dan...

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:58

Phydomir

Dennis

Op zondag 23 december 2001 15:13 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

over rayman--->kheb alle levels gehaald maar hoe kom je in gods naam bij die eindbaas????
Je moet dan al die kooitjes openhebben gemaakt. echt een pokke werk is dat dus.

Maar ik heb ook een GBA met Mario Advanced en Rayman, maar hij ligt nu eigenlijk maar een beetje in de kast. Voornaamste reden is dat ik een beetje moe werd van Rayman en MA al had uitgespeeld. Binnenkort maar es ff Mario Kart kopen...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Ik heb hierzo Super Mario Bros. 2 |:(

Beetje miskoop, maar het was het enige spel daarzo...

Maar goed..ik vandaag op vakantie... dat wordt dus tax-free shoppen, en dus ook GBA games kopen (scheelt zeker 30 piek!)

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Verwijderd

Ik heb ook een GBA vanaf de launch, ik kocht het toen voor op de zomervakantie, voor in de vliegtuig, maar ik wist toen nog niet dat het beeld zo super donker was |:( en ik had geen lampje :(

Maar nu doe ik er ook geen ene ruk meer mee, ik keek ook zo erg naar Tekken uit maar ik vind het maar een bagger spel totdat ik het speelde :( Mischien koop ik later wel Sonic die is best wel geinig ;)

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-10-2025

Fritske

'Knowledge' is power

'k heb sinds de zomer ook een GBA. Is echt wel leuk om te doen zo met dat warme weer. Nu ligt ie in de kast. Als het weer wat warmer wordt komt ie er weer uit.

Ik krijg voor de kerst (vanavond) Mario kart. Daar zit ik echt op te wachten. Op dit moment heb ik alleen Mario en een racespel waarvan ik de naam kwijt ben. |:(

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Verwijderd

de GBA roelez echt!
Net klaar met breath if fire, jemig wat een VET spel is dat, jammer dat ie aan het einde zo vervelend puzzelend wordt. Ik zag mechplatoon al liggen! dat is een heerlijk strategisch spel (a la advance wars) met mechjes! Mar dat kan alleen mar een tussendoortje worden voor Advance Wars!!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ja ik! *D

Heerlijk apparaat, alleen dat scherm he. Ik wacht op portablemonopoly.com voor een frontlight, ziet er veelbelovend uit.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Kheb mijn gba pas anderhalve maand ofzo.
Ik heb golden sun al bijna uitgespeeld en ben nu bezig met breath of fire. Verder heb ik ook mariokart alleen dat is erg saai.

Verwijderd

is golden sun al uit??

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb net ook nog sonic gespeeld, ook wel grappig, je heb dan tails, sonic, knuckles, en een vrouwtje ofzow...

En er zit een of ander vaag spel doorheen verwerkt, maar daar snap ik helemaal niks van...

• BlackMage
Op maandag 24 december 2001 15:27 schreef Dark_Neve het volgende:
is golden sun al uit??
USA versie is al uit
Je kan em ook kopen in NL.
Kijk maar hier:
Dimension Plus
Nedgame

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ik zit nog steeds heel erg te twijfelen wat ik bij me Gameboy gaat kopen..., Mariokart of Tony hawks pro skater 2, er zijn verdeelde meningen over, misschien koop ik ze gewoon beide :)

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik zelf ook regelmatig op me GBA waaronder Mariokart en Castlevenia :) Alleen ben wel toe aan een nieuwe game hehe weet iemand toevallig hier een nederlandse release lijst met datums erbij ect ect? :)

Verwijderd

ik wil ook een gba... maar kvinnem erg duur voor zon klein dingetje...

• mozinator
  • Laatst online: 31-12-2020
ik ben nog steeds aan het wachten op pokemon voor de GBA :z

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 18:07 schreef laafke het volgende:
ik ben nog steeds aan het wachten op pokemon voor de GBA :z
pokemon rood & blauw kicken kont!

Verwijderd

Ikzelf heb pas een maand of wat zo'n GBA. Ik ben laaiend. Al sinds het begin van de Nintendo saga ben ik al druk bezig met Super Mario en zijn consorten. Nintendo gaat
gewoon door. Ikzelf heb de volgende games: Super Mario Advance, F-Zero, Tony Hawk Pro 2 altijd goed... Doom heb ik er als laatst bijgekocht.

heb Tekken al gezien (op een emulator dan) en kan zeggen dat het er voor een handheld leuk uitziet.

Hopelijk komen er nog veel leuke games uit. Oh ja Advance Wars zou ik ook graag willen hebben, maar waar is die te koop??

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ikzelf heb ook een GBA, en ben ook laaiend enthousiast over het app. Helaas is voor mij de fun er een beetje af. Ik heb een developer-doos, dus spelletjes gaan meestal na 5 minuten alweer de schijf af, wat ten koste gaat van mijn plezier. Kuru Kuru Kururin & Super-Bust-a-Move hebben mijn aandacht nog wel vast kunnen houden, maar Bust-a-Move speel ik nu liever op de PS2.

20*350ZO45°

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wil er nog steeds een kopen, maar dan wil ik er meteen een 'developer-kit' bij en ik heb nog geen zin gehad om daar geld aan uit te geven. Laatst wel ff de japanse Mario Advance 2 zitten spelen (SMW van de SNES) en dat is toch wel weer erg leuk, dus hij komt er nog wel, die GBA :) (vraag me alleen af of ik hem veel zal gebruiken, waarschijnlijk alleen in het vliegtuig naar Ivoorkust in februari)

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
M'n broertje heeft een GBA en een flink aantal games, waarvan KKK echt de beste is.. man wat is dat een meesterlijk spel ;)

Ik speel er veel te weinig mee om zo'n aankoop te rechtvaardigen. Heb wel de allereerste GB nog liggen... een van de eersten :+

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 21:39 schreef RDK_NL het volgende:
Ikzelf heb ook een GBA, en ben ook laaiend enthousiast over het app. Helaas is voor mij de fun er een beetje af. Ik heb een developer-doos, dus spelletjes gaan meestal na 5 minuten alweer de schijf af, wat ten koste gaat van mijn plezier. Kuru Kuru Kururin & Super-Bust-a-Move hebben mijn aandacht nog wel vast kunnen houden, maar Bust-a-Move speel ik nu liever op de PS2.
developer doos? hoezo zijn dan de spellen minder leuk, zodat jeze minder lang speelt?

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ja, het probleem is dan meestal dat je door "teveel" spellen niet meer weet wat je nu eigenlijk leuk vind. Beetje hetzelfde als bij de pc de warez scene.. (je bekijkt een spel niet meer")

Ik had vroeger een megadrive met sonic 2 erop, die had ik heel erg vaak uitgespeeld, en vond het super cool, daarna kreeg ik nog een game, waarbij ik ook erg ver kwam, maar wel veel speelde. Toen kocht me broer een copybox, erg leuk natuurlijk, maar je speelt de spellen dan niet meer..., doordat je er teveel "leuk lijkt"...

Dit probleem zie je overal!!

echt vaag eigenlijk..., beetje het "als je alles heb is het niet leuk meer principe"

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:58

Phydomir

Dennis

Op maandag 24 december 2001 22:45 schreef Predator_NL het volgende:
ja, het probleem is dan meestal dat je door "teveel" spellen niet meer weet wat je nu eigenlijk leuk vind. Beetje hetzelfde als bij de pc de warez scene.. (je bekijkt een spel niet meer")

Ik had vroeger een megadrive met sonic 2 erop, die had ik heel erg vaak uitgespeeld, en vond het super cool, daarna kreeg ik nog een game, waarbij ik ook erg ver kwam, maar wel veel speelde. Toen kocht me broer een copybox, erg leuk natuurlijk, maar je speelt de spellen dan niet meer..., doordat je er teveel "leuk lijkt"...

Dit probleem zie je overal!!

echt vaag eigenlijk..., beetje het "als je alles heb is het niet leuk meer principe"
amen... :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-01 22:40

koornee

3!

heb net een GBA van de kerstman gekregen, met mario kart.

en deze wek ga ik nog DooM en castlevania kopen. denk dat ik mezelf wel bezig houddeze kerst vakantie.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

dus je kan beter een gba los kopen en dan ook nog 2/3spellen los erbij?

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Tis de duurste oplossing, maar zo beleef je naar mijn idee het langste plezier bij elke game!

Maar ik zou als ik jouw was wel voordat je een game koopt eerst de rom ervan op internet zoeken en die gewoon even spelen. Het is misschien niet legaal, maar dan krijg je een veel beter idee van wat je koopt, dan dat je bijvoorbeeld bij de intertoys 2/3 minuten even mag kijken of een game leuk is.

Zo weet ik nu dat ik bepaalde games nooit zou kopen.., zoals Golden Sun leek me best leuk, maar na even gespeeld te hebben wist ik gelijk wat voor soort spel het is. Dus dat scheelt weer een miskoop (voor mij dan).

• BlackMage
Kheb net Bust-a-Move en Megaman battle network gekregen !! Ik weer blij !!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-01 17:38
Op maandag 24 december 2001 14:53 schreef D³ het volgende:
Heerlijk apparaat, alleen dat scherm he. Ik wacht op portablemonopoly.com voor een frontlight, ziet er veelbelovend uit.
Ja, me too! Ik zit echt te wachten op de email waarin verteld wordt dat de voorverkoop gaat beginnen!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

maar dan moet je gaan solderen enzow..., pfff, dat zou ik volgens mij niet kunnen

• White Dust

White Dust

Kheb ooit gehoord dat je controllers op de GBA kunt aansluiten, weet iemand hoe, of anders mischien een site waar dat staat :)

Verwijderd

waar kan ik het goedkoopst een gba krijgen?

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 25 december 2001 13:32 schreef MrFreeman het volgende:
waar kan ik het goedkoopst een gba krijgen?
Allemaal even duur :)

Verwijderd

damn :D

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Volgens mij was die bij Replay.nl wat goedkoper. 269 dacht ik...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Yup ypu GBA Player here!

Ik heb op dit moment nog maar 4 spellen..
Maar dat komt omdat er nog niet zo veel vetten zijn.

Mario 2
Castlevania
Wario 4
Breath of Fire.

Allemaal origineel :)

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

* Keeper meldt zich

Ik kocht er een de avond voor de launch >:) alleen toen hadden ze nog geen vette spellen, dus moest ik het met mn oude gameboy-shit doen.
De dag erna Rayman gekocht, wat erg leuk is in het begin, maar na een tijdje (lees: vage eindbaas die op een schorpioen lijkt) wel verveelt.
Later Tony Hawk gekocht, errug vet, maar daar wordt het ook minder als je alle levels unlocked heb, en bijna alle dingen gedaan hebt. Dan mis je wel een multiplayerfunctie.

Nu heb ik ook nog Mariokart, ook leuk, maar jammer genoeg heeft bijna niemand in de buurt hier een GBA, laat staan dus Mariokart, dus multi-playeren is er nog niet bij.

Maar ik lees nu dat ISS op de GBA uit is? Is dat een beetje vet, want dan gaat dat nog ff mee op wintersport denk ik...

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 25 december 2001 21:13 schreef keeper het volgende:
* Keeper meldt zich
Maar ik lees nu dat ISS op de GBA uit is? Is dat een beetje vet, want dan gaat dat nog ff mee op wintersport denk ik...
Kijk dan effe hiero voor screenies enzo.

20*350ZO45°

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op dinsdag 25 december 2001 21:17 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Kijk dan effe hiero voor screenies enzo.
Ej bedankt. Ik had via Google al het een en ander gevonden, maar toch bedankt.. :)

Verwijderd

Misschien een beetje laat met 'melden' maar ik speel nogal vaak op m'n GBA :+
Afgelopen weekend niet eens m'n PC aan gehad!

Ik had m'n GBA 2 maanden voor NL launch geïmporteerd met F-Zero (Jap) en heb daarna de volgende spellen gekocht:

Castlevania (Moet je de tijd voor nemen aangezien de save-punten nogal uiteen liggen)

Mario Advance (Classic die ik gemist had)

Tony Hawk 2 (Op aanbevelen van iemand, wel grappig maar gauw saai als je hem al hebt uitgespeeld (moet alleen nog Mindy en Spidey verdienen :r , maar weer eens helemaal opnieuw gaan :) ))

MarioKart (Eigenlijk gekocht omdat hij me wel grappig leek..uiteindelijk meest gespeelde spel, vooral MP)

Doom (Classic, kewl om af-en-toe gewoon lekker te raggen...ook voor MP natuurlijk)

Breath of Fire (Ben ik nog mee bezig, in het begin nogal droog maar wel een leuke RPG)

GoldenSun (Geïmporteerd, moet één dezer dagen bezorgt worden)

Advance Wars (Import duurde te lang, wacht wel tot 'ie hier 10 Jan is)

Magical Vacation (Ergens in Maart komt 'ie uit meen ik, ik vind RPG's gewoon heerlijk om te spelen, vooral portable).

Ik speel vaak multiplayer en de spellen op de GBA zijn gewoon niet zo 'zwaar' als op de PC. Als je op de PC gaat MP-en ben je gauw een paar uur verder. Als je met GBA's MP-ed doe je dat meestal een tijdje en dan drink je of klets je ff wat. Ook kan je makkelijker bij iemand anders MP-en die geen computers/LAN of ruimte ervoor heeft!

GBA geeft je gewoon meer vrijheid in je leven :P

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op woensdag 26 december 2001 01:55 schreef CommDante het volgende:
Misschien een beetje laat met 'melden' maar ik speel nogal vaak op m'n GBA :+
Afgelopen weekend niet eens m'n PC aan gehad!

Ik had m'n GBA 2 maanden voor NL launch geïmporteerd met F-Zero (Jap) en heb daarna de volgende spellen gekocht:

Castlevania (Moet je de tijd voor nemen aangezien de save-punten nogal uiteen liggen)

Mario Advance (Classic die ik gemist had)

Tony Hawk 2 (Op aanbevelen van iemand, wel grappig maar gauw saai als je hem al hebt uitgespeeld (moet alleen nog Mindy en Spidey verdienen :r , maar weer eens helemaal opnieuw gaan :) ))

MarioKart (Eigenlijk gekocht omdat hij me wel grappig leek..uiteindelijk meest gespeelde spel, vooral MP)

Doom (Classic, kewl om af-en-toe gewoon lekker te raggen...ook voor MP natuurlijk)

Breath of Fire (Ben ik nog mee bezig, in het begin nogal droog maar wel een leuke RPG)

GoldenSun (Geïmporteerd, moet één dezer dagen bezorgt worden)

Advance Wars (Import duurde te lang, wacht wel tot 'ie hier 10 Jan is)

Magical Vacation (Ergens in Maart komt 'ie uit meen ik, ik vind RPG's gewoon heerlijk om te spelen, vooral portable).

Ik speel vaak multiplayer en de spellen op de GBA zijn gewoon niet zo 'zwaar' als op de PC. Als je op de PC gaat MP-en ben je gauw een paar uur verder. Als je met GBA's MP-ed doe je dat meestal een tijdje en dan drink je of klets je ff wat. Ook kan je makkelijker bij iemand anders MP-en die geen computers/LAN of ruimte ervoor heeft!

GBA geeft je gewoon meer vrijheid in je leven :P
Jij moet bij een reclame bureau gaan werken :D

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 26 december 2001 11:09 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Of een developer-doos kopen :o

20*350ZO45°

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 11:09 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

He he >:)

Zoek maar eens naar GBA topics in de periode eind April-Juni waarin ik heb gepost: 'You ain't seen nothing yet!'

Ik zat al te hypen sinds een jaar geleden toen het bekend kwam dat 'ie kwam (September 2000 ? :? )....de enige hype (waar ik aan mee heb gedaan) die me nog steeds blijft verbazen! Helaas vergeten de meeste dat de GBA een simpel 2D, 16,nog-wat MHz portable is en gaan het apparaatje vergelijken met een PS2 oid |:( .
Ik vind het gewoon een kunst om een goed spel te spelen op een 8MB (64Mbit) cart. Bovendien zijn de MP mogelijkheden gewoon ideaal!!

He he, moet nog steeds eens geld gaan vragen aan Nintendo voor al deze reclame :P

• BDT
Sonic Advance moet ik echt hebben!!!

Ik heb vorige week ook Columns Crown gehaald en ik ben echt helemaal verslaafd. Super om in de trein te spelen. Ik moet alleen wel opletten waar ik uit moet stappen, want het is zooooo verslavend :)

Sega till I die!

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Ik zat al te hypen sinds een jaar geleden toen het bekend kwam dat 'ie kwam (September 2000)
Ja, toen lieten ze er goldeneye (N64) plaatjes op zien :o

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

hehe, ik heb eindelijk ook een GBA met mariokart, echt superstoer gewoon!!!, ennuh Columns Crown ga ik ook eens bekijken wat dat is :)

• BDT
Waarschuwing: Verslavend!!! :) (ik heb het over columns crown)

ChuChu Rocket moet je ook eens proberen. Echt vet grappig

Sega till I die!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

chu chu rocket is idd ook wel grappig, maar het houd me aandacht niet lang vast, dus niet een spel om te kopen, sonic ga ik bijvoorbeeld waarschijnlijk wel weer kopen, en THPS 2 ook ooit!

Maar ik kan de rum van columns niet vinden, wat is dat voor een soort spel?, namelijk nog nooit van gehoord...

ps: als ik een rom leuk vind koop ik het spel ook, heb pas GBA gekocht met mariokart omdat ik de rom zo leuk vond, hahaha

Verwijderd

YO!

Nah ik ben dus van plan/aan het bedenken om ook zo'n GBA te kopen (gister kwammik op het idee, ga op vakantie, 24uur in de auto, dus ik dacht heej een GBA!!) dus ik naar de winkel en ik kijk achterop die doosies.....nou zo ongeloofelijk ziet het er nie uit toch? Ja ok, tis natuurlijk maar een hand-held, maar dat Tekken ziet er bv gaar uit?

Maarja toch ondanks dat het er niet grandioos uitziet...zit ik toch te denken om hem te kopen :)
Nu nog ff een vraagje wat kosten die spellen eigelijk ( hebber met me stomme kop niet naar gekeken in de winkel |:( )

En hoe zit dat met die "Flash-kaarten" ? Heb al gezocht, maarre betekent dat gewoon dat je roms kan downloaden, je GBA aan je PC kan hangen en dat de roms kopieren

THNX!

Verwijderd

Ik heb hem ook en het is ook mijn eerste gameboy.
Maar ik ben helemaal verslaafd aan dat ding.
Weet iemand trouwens of Fire pro wrestling de moeite waard is?
Ik moet gewoon een worstelgame hebben. maar wel een goede.
Games die ik heb.
Advance Wars
Tekken Advance
Tony Hawk 2
Sonic advance(valt tegen)
Golden Sun (uiteraard)
GT advance
Mario kart
Ready 2 rummble (fuck game)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 15:07

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
V-Rally 3 is de bom!!!

ongelofelijk wat ze aan graphics uit zo'n gba weten te persen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik ga ook een GBA kopen (ga op vakantie ;) ) maar wat voor spel raden jullie mij aan?

Verwijderd

Flashkaarten rulez!!!!
Ik heb een GBA met afterbuner en 256 flashkaartje. Speel er nu zo vaak mee dat ik constant een pak batterijen bij me moet hebben.
Toppers van mij:
mario kart
advanced wars
golden sun
mario advance 2
tactics ogre (in nl nog niet te koop als het goed is)
v-rally3
tony hawk 3
winning eleven

zo kan ik eigenlijk nog wel doorgaan :o

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Op maandag 01 juli 2002 15:16 schreef XoiN het volgende:
Ik ga ook een GBA kopen (ga op vakantie ;) ) maar wat voor spel raden jullie mij aan?
Ik zoek trouwens een spel die lang houdbaar is. Helaas heb ik maar geld voor 1 spel er bij :'(

Verwijderd

GOLDEN SUN
En Tekken is ook wel gaaf.
Maar V rally heb ik nog niet. Is die echt gaaf?

• BlackMage
Oud topic.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:38
nou die toch weer is opgeschopt, ik moet een game hebben die mij kan boeien richting spanje en weer terug. Nu dacht ik zelf aan Advance wars. Echter ik heb nog nooit een TBS leuk gevonden. Ook Golden Sun krijgt overal goeie kritiek, alleen Zelda was de enige RPG die ik leuk vond :)

Is 1 van die 2 titels dan wel de aanschaf waard, of is er wat anders wat leuk voor een langere tijd is? (dus geen SMW2, die speelde ik op m'n snes al, of zoiets)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 14:29 schreef Flard het volgende:
Mijn neef is helemaal gek van dat apparaatje.
Hij heeft alle spelletjes! :9 :9~

Ik zelf hoef dat ding niet zo erg. Kost me teveel geld, en ik heb net een laptop gekocht...
Er zijn trouwens wel wat leuke spelletjes. Persoonlijk vind ik Hatena Satena wel een grappig (verslavend) spel.
Ik heb ook alle, maar dan niet op de legale wijze >:)

• BlackMage
Op maandag 01 juli 2002 19:42 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik heb ook alle, maar dan niet op de legale wijze >:)
Die gast vast ook niet want dat zou ongeveer 493 * 50 = 24650 Euro kosten. Dat zou ik er zelfs niet voor over hebben als ik 100 miljoed euro had. (sommige games zijn 45 euro en sommige 55, vandaar het gemiddelde 50)
Pagina: 1