Ik start vanochtend mijn computertje op (zie sig)en ik wil even kijken hoe de temperatuur is. Ik gebruik hier altijd voor mbm5 of/en asus probe. Asus probe geeft helaas n/a en hetzelfde bij mbm5.
Toen heb ik het met speedfan geprobeerd maar die geeft -56 graden aan dus dat is ook niet helemaal goed.
Ik kan me case temp nog wel zien en ik gebruik win2k
Vraag 1. Kan een tempsensor zomaar stuk gaan/ op zijn?
Vraag 2. Hoe kom ik nou achter me temperatuur van me cpu?
Beetje anders
Vraag 3. Aangezien mijn dondervogel 1400 met deze koeler (Cooler Coolermaster Th.Brd/FCPGA 1,5Ghz EP56\11 Socket A)
al zonder dat ik mijn toestenbord of muis aanraakte naar de zestig graden steeg, wil ik graag weten wat is een andere veilige, dus niet boven de 60 graden, combinatie
(geen oc'er maar vooral silence) (en ook wat voor stille in me voeding, die maakt een hoog irri geluidje)
Toen heb ik het met speedfan geprobeerd maar die geeft -56 graden aan dus dat is ook niet helemaal goed.
Ik kan me case temp nog wel zien en ik gebruik win2k
Vraag 1. Kan een tempsensor zomaar stuk gaan/ op zijn?
Vraag 2. Hoe kom ik nou achter me temperatuur van me cpu?
Beetje anders
Vraag 3. Aangezien mijn dondervogel 1400 met deze koeler (Cooler Coolermaster Th.Brd/FCPGA 1,5Ghz EP56\11 Socket A)
al zonder dat ik mijn toestenbord of muis aanraakte naar de zestig graden steeg, wil ik graag weten wat is een andere veilige, dus niet boven de 60 graden, combinatie
(geen oc'er maar vooral silence) (en ook wat voor stille in me voeding, die maakt een hoog irri geluidje)