ik heb de search gebruikt maar zie nergens een probleem met een knopje kapot. Ik heb dus een probleem met een resolutie van 1024 × 768, die resolutie werkt gewoon prima alleen ik heb 4 zwart lijnen aan de zijkanten. Nu heb ik geprobeert met powerstrip dat uit te rekken alleen dan is het probleem dat er dan een velle witte lijn komt en dus niet verder wil. Als ik hem nog verder doe dan gaat me beeldscherm flikkeren. Weer iemand hier een oplossing op?
Ik weet het niet, maar als je eerst eens zei welke monitor je hebt misschien dat de anderen je dan kunnen helpen
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Oplossing is simpel: nieuwe monitor kopen, punt, klaar uit!
Beetje raar topic
Beetje raar topic
Verwijderd
Beetje raar adviesOp maandag 24 december 2001 16:04 schreef tborgdorff het volgende:
Oplossing is simpel: nieuwe monitor kopen, punt, klaar uit!
Beetje raar topic
Erg rare reply ja, maar ik vind het advies tborgdorff erg overdreven, niet iedereen krijgt een dikke studiefinanciering of geld van pappie voor een 22" monitor
Ik denk trouwens dat het een software probleem is, installeer windows ff opnieuw zou ik zeggen....
ja had het hier op tweakers.net gelezen ik neem aan dat dat de nieuwste is. Maar je kunt er wel mee rekken en hellen maar dan krijg ik een witte lijn en blijft er als nog een zwart lijn over
Pagina: 1