normaal ben ik erg aardig maar nu moet ik toch zeggen: use the search
er zijn al een paar topics langsgeweest waarin mensen aangevenhoeveel zij kwijt waren voor hun waterkoeling
er zijn al een paar topics langsgeweest waarin mensen aangevenhoeveel zij kwijt waren voor hun waterkoeling
Verwijderd
je moet ff kijken wat je allemaal will en/of moet hebben
je kan zelf bepalen wat je er ongeveer aan uit wil geven, alles wat je zelf maakt scheeld behoorlijk en alles wat je in de US besteld komt nog eens 19% BTW bij
maak eerst een lijstje van wat je wil koelen, kijk dan wat het gaat kosten als je het besteld en als dat te duur is kijk of je wat zelf kan maken, laten maken door vrienden etc, of 2e hands kan krijgen
je kan zelf bepalen wat je er ongeveer aan uit wil geven, alles wat je zelf maakt scheeld behoorlijk en alles wat je in de US besteld komt nog eens 19% BTW bij
maak eerst een lijstje van wat je wil koelen, kijk dan wat het gaat kosten als je het besteld en als dat te duur is kijk of je wat zelf kan maken, laten maken door vrienden etc, of 2e hands kan krijgen
edit:
ik was/ben heel veel kwijt, vooral omdat ik steeds dingen verander en alles bestel in de US omdat ik het beste wil hebben/geen tijd en/of vrienden heb die bloken kunnen maken
ik was/ben heel veel kwijt, vooral omdat ik steeds dingen verander en alles bestel in de US omdat ik het beste wil hebben/geen tijd en/of vrienden heb die bloken kunnen maken
We gaan er van uit dat je een hoop neiuw koopt. En dit zijn ongeveer de richtprijzen.
Blok dden 2 150
pomp 1200lt/h 90
oude kachel radiateur van een auto op de sloop 25
slangen etc. 25.
Dus voor zo'n 300 heb je een simpel waterkoelings systeem.
Blok dden 2 150
pomp 1200lt/h 90
oude kachel radiateur van een auto op de sloop 25
slangen etc. 25.
Dus voor zo'n 300 heb je een simpel waterkoelings systeem.
Is er in de us soms geen balastinf op dat soort produkten?Op zondag 23 december 2001 14:09 schreef Hiro Shima het volgende:
je moet ff kijken wat je allemaal will en/of moet hebben
edit:
Ga naar een dierenwinkel die specaliseert in aquariums, daar vind je alles behalve een koelblok, die moet je dan gaan maken of kopen.
Hier zijn al wat simpele waterblokken:

of zoals hier:
http://www.insanewb.com/WBLUNASIO/Lunasino/LunasinoEng.htm
(beide links uit andere postings gehaald)
Hier zijn al wat simpele waterblokken:
of zoals hier:
http://www.insanewb.com/WBLUNASIO/Lunasino/LunasinoEng.htm
(beide links uit andere postings gehaald)
minds are like parachutes, they work only when opened.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()