... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Hmz, voor zover ik weet moeten ze die APN (Acces Point Name) ook activeren bij je abonnementsgegevens.
Lijkt me het beste om even contact met Ben op te nemen in dit geval.
Lijkt me het beste om even contact met Ben op te nemen in dit geval.
Is standaard geactiveerd bij BEN! of tenminste dat werd gezegd!!
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Heb net met (weer) met Ben gebeld en nu komt het mooie. Ze hebben geen idee. Ben een half uur met ze aan de telefoon geweest en heb 3 afdelingen en 4 mensen gesproken en niemand kon mij verder helpen.
Ik begrijp dat GPRS een nieuwe dienst is en dat men er nog weinig verstand van heeft, maar er moet toch altijd iemand zijn die weet hoe en wat?
Beetje jammer. Voor de rest ben ik super tevreden over BEN trouwens!
Vooral de laatste die ik aan de telefoon had was mooi. Was een afdelingschef of zo en had geen idee wat GPRS in de praktijk inhield! hahahaaaa
mooi is dat..........
vraagje: is GPRS landelijk dekkend, misschien ligt het daar aan?
Ik begrijp dat GPRS een nieuwe dienst is en dat men er nog weinig verstand van heeft, maar er moet toch altijd iemand zijn die weet hoe en wat?
Beetje jammer. Voor de rest ben ik super tevreden over BEN trouwens!
Vooral de laatste die ik aan de telefoon had was mooi. Was een afdelingschef of zo en had geen idee wat GPRS in de praktijk inhield! hahahaaaa
vraagje: is GPRS landelijk dekkend, misschien ligt het daar aan?
GPRS werkt via het 'normale' gsm netwerk. Er zijn alleen kleine aanpassingen geweest (als ik mij niet vergis, alleen software). Wanneer de provider dus beweert dat ze landelijk zijn (met gprs), zal dat ook het geval zijn.
Het is in ieder geval niet zo, dat de providers nieuwe palen heeft moeten neerzetten.
Het is in ieder geval niet zo, dat de providers nieuwe palen heeft moeten neerzetten.
Succes is een keuze
dat GPRS werk idd nog niet zo goed
eigen ervaring
eigen ervaring
Landelijke dekking heeft Ben zowieso niet....maar waar ze wel bedekking hebben zal GPRS ook werken.
Goede klantenservice trouwens daaro
Goede klantenservice trouwens daaro
De klantenservice vind ik zelf perfect. Netjes geholpen. Bij Telfort mijn oude aanbieder werd ik altijd geholpen door een stelletje debielen!
Ben Tevreden
! (ook al werkt het GPRS (nog) niet)
Prettige kerstdagen trouwens
!
Ben Tevreden
Prettige kerstdagen trouwens
Hoop dat ze het bij Ben zsm oplossen dan.
Enne: ook fijne feestdagen
Enne: ook fijne feestdagen
Verwijderd
hey,
heb een gsm gekocht nl de ericsson t68,
kan er me iemand zeggen of ge daar mee kunt mmsen
en wa ge er allemaal mee kan doen,want op de site verstaan ik er nikske van
alvast bedankt
grtz redtiger
alvast bedankt
grtz redtiger
Daarvoor kick je een topic van 3 jaar oud naarboven?Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 15:07:
hey,
alvast bedankt
grtz redtiger
Kijk gewoon eens op http://www.sonyericsson.com/T68i/ , en dan bij "features." Als je het dan nog niet ziet betwijfel ik of je het wel snapt als ik je direct zeg of de T68i MMS ondersteund of niet
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Deze kick was dus niet echt nodig 
En de info kun je zelf ook wel vinden, redtiger1970. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Want vraagjes als deze horen hier niet.
En de info kun je zelf ook wel vinden, redtiger1970. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Want vraagjes als deze horen hier niet.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()