Leuk idee

Pagina: 1
Acties:

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 07:55
Idereen maakt nou wel van die mooie ronde fangaten in hun pc kasten maar wat zouden jullie er nou eens van vinden om niet een rond gat voor de fan te maken maar meteen ook de finguerguard maken IN de kast dus als het ware bijvoorbeeld een nuclear/biohazzard logo ter grootte van 12 cm uit je kast halen en daar en fan achter zetten? tis stuk origineeler dan zon normale fan guard en je kunt altyd later nog als het mislukt is een heel rondje eruit dremelen..

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Krijg je dan niet meer geluidsoverlast omdat de lucht niet goed door kan stromen ?!?

• GTTC
weet ik niet, hangt van het ontwerp af he. en het is wel een stuk goedkoper als van die laser-cut fan grill te kopen en tis nog leuker ook om zelf te doen

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

Verwijderd

1 is best lastig
2 scherpe randjes maken meer herrie

enzo

Verwijderd

Ik heb het idee, als ik het zo voor me zie dat het niet eens zo mooi word. Maar dat is mijn mening :)

• GTTC
nou als je goed met een dremel overweg kan en gedult hebt, kan je er tochw at moois van maken

Verwijderd

rond wordt vooral gedaan omdat het functioneel is, fans zijn om te koelen, niet voor de show (ok beetje dan ;) )
je wil dan zo minmogelijk luchtweerstand.. et voila: een rond gat :)

• GTTC
tsja dat is voor de overklokkers die koeling prestatie willen, maar dit gaat over de modders, die vette pc willen >:)

Verwijderd

tja, dan heb ik weinig meer te zeggen...
probeer het een keer en post de pics, ik ben wel benieuwd...

Verwijderd

Op zich wel een leuk idee maar wordt denk ik heel erg lastig ... ik he verschrikkelijk zitten kutten om m'n unreal logo op 23cm doorsnede perefct te krijgen en dan zou je dat nu moeten doen met 8cm doorsnede naja zeg maar 12cm .... nehhh gaat nooit mooit worden
Pagina: 1