en snel
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Ik doe m'n best, alleen die lege topics ga/kan ik niet weghalen, dat kost me uren om dat uit te vogelen waar die zitten...
Het Onzinforum is wel weer lekker ranzig aan het worden zeg... Tijd voor een veegaktie
Het Onzinforum is wel weer lekker ranzig aan het worden zeg... Tijd voor een veegaktie
We willen natuurlijk allemaal helpen om de urlz te 8erhalen
Ik heb gemerkt dat ik niks kan deleten;
.
Kaj de hekker
Dat is de Tweakers.net-vertaling van het "U bent aan het hacken, en er worden Adjes ingelicht als je zo doorgaat"-bericht, en dat krijg ik steeds als ik wat... ehh schijfruimte vrij wil makenUBB loopt te zeiken. Authorities will be notified if UBB persists to zeik.
Kaj de hekker
Verwijderd
LOL!
KAJ. KAN HET NIET!! KAJ. KAN HET NIET!! 
Je moet toch Femme maar eens vragen waarom hij je Admin rechten weggehaald heeft
Je moet toch Femme maar eens vragen waarom hij je Admin rechten weggehaald heeft
Hehe, nou ik heb mezelf tenminste geen Kaj. (Administrator - 2605) genoemd...
Hehe, I tried... Linux snapt Format C niet...
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
bij 'n Apple flikkert men gewoon alles in de prullenbak, en kiepert men 'm vervolgens leeg.
Ik begin nu ook ernstige tekenen van onzin-tekort te vertonen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ghehe
ik wil de vuilnisbak in
*WEeeeeeeeeeeeeeeeh*
ik wil de vuilnisbak in
*WEeeeeeeeeeeeeeeeh*
Cheese, It's milk's leap towards immortality
Hee kaj.
Ik kom de tweakers voor tweakers onzin forum niet eens meer op. Als ik alleen er op klik om die pagina te bezoeken krijg ik al die melding waar jij het over had. Mischien iets fout? of is het al zo erg vervuild? vaaaag.... grtz Roland
Ik kom de tweakers voor tweakers onzin forum niet eens meer op. Als ik alleen er op klik om die pagina te bezoeken krijg ik al die melding waar jij het over had. Mischien iets fout? of is het al zo erg vervuild? vaaaag.... grtz Roland
rolandketel: dat is nou juist waar het hier over gaat
Pagina: 1