Toon posts:

ICS doet het niet meer...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb thuis netwerk tussen 2pcs (ze sig) beide een realtek 10/100tje...

Allebei winxp pro enzo...de pentium3 heeft een isdn modem en ik internet via het netwerk op mijn amd tb...

spellen doe ik ook vaak via netwerk met vrienden die dan hier komen maar nu wou ik ff elke pc een vast ip geven.. ik doe dit.. kan gewoon alles wat ik normaal ook kon, internetten, gamen... maar tijdens het doorsturen van films: Ip conflict.. pc1 had ip: 192.168.0.1 en pc2 had: 192.168.0.2 ... nouja boeie d8 ik dus ik zet het weer terug (door server toegewezen ip adres) en vanaf toen kon ik NIET meer internetten via mijn amd tb...

Hij geeft wel aan dat hij online is boven maar ik kan niet op msn/icq en geen pagina's bezoeken (zoekpagina kan niet worden weergeven :r)

Heb beide pc's een vast erg met elkaar verschillend ip gegeven en nog niets....

Iemand idee hoe ik dit weer aan het werken krijg (oja de rest (gamen en files doorsturen) lukt wel maar niet internet via het netwerk, ics staat gewoon aan op die server en daar doet internet het wel flex...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kun je wel naar buiten pingen? Zo ja, dan werkt je DNS misschien niet goed.

Gebruik trouwens anders een fatsoenlijk internetshare proggie, ICS suckt zwaar. :r

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die vinden?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:18

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 23 december 2001 19:37 schreef jelmervos het volgende:
Kun je wel naar buiten pingen? Zo ja, dan werkt je DNS misschien niet goed.

Gebruik trouwens anders een fatsoenlijk internetshare proggie, ICS suckt zwaar. :r
De laatste zin van jelmervos is levenswijsheid...
Zo 1 van die dingen die je nooit meer mag vergeten ;)

Neem winroute/sygate oid

ICS blows and it'll take u down

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs