ga er dan even naar luisteren
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar het scheelt Stylefish wel een ritje naar de Vobis als iemand zijn (slechte) ervaring even kan delen. De winkels gaan toch pas morgen weer open dus heeft Stylefish nog de hele zondag om info te vezamelen...Op zondag 23 december 2001 13:28 schreef JvS het volgende:
ga er dan even naar luisteren
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
en als ik het een rot geluid vind, dan hoeft hij dat nog niet te vinden. boxen is iets dat per smaak verschilt, daar kan niemand je advies over geven, dat moet je zelf evenaren.Op zondag 23 december 2001 13:34 schreef DJTimo het volgende:
[..]
Maar het scheelt Stylefish wel een ritje naar de Vobis als iemand zijn (slechte) ervaring even kan delen. De winkels gaan toch pas morgen weer open dus heeft Stylefish nog de hele zondag om info te vezamelen...
is overegens geen slecht geluid
Op zondag 23 december 2001 13:34 schreef DJTimo het volgende:
[..]
Maar het scheelt Stylefish wel een ritje naar de Vobis als iemand zijn (slechte) ervaring even kan delen. De winkels gaan toch pas morgen weer open dus heeft Stylefish nog de hele zondag om info te vezamelen...
offtopic:
weleens van kerskoopzondag gehoord???
weleens van kerskoopzondag gehoord???
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
ik vroeg me alleen ff af of dit nou de manier is om elkaar te helpen. Stylefish vraagt om een paar meningen en meteen zegt er iemand `zoek het ff lekker zelf uit`
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Pagina: 1