Ik heb nog een 486 systeem liggen, alleen de kast ontbreekt. Ik zoek dan ook nieuwe AT kast.
Ik vraag me af welke winkel dit verkoopt?
Weet iemand dit toevallig?
ik zla voor je kijken wati k heb liggenOp zondag 23 december 2001 13:20 schreef thesvr het volgende:
Ik heb nog een 486 systeem liggen, alleen de kast ontbreekt. Ik zoek dan ook nieuwe AT kast.
Verwijderd
Maar het gaat denk ik ook om de voeding.Op zondag 23 december 2001 13:28 schreef Bartjuh het volgende:
Je hebt wel kasten waar AT en atx in kunnen.
Verwijderd
Dat zeg ik! Gamma!Op zondag 23 december 2001 13:30 schreef terw_dan het volgende:
[..]
Maar het gaat denk ik ook om de voeding.
Verwijderd
Nee ANG Heeft helaas geen at kasten alleen die atx kasten.Op zondag 23 december 2001 13:26 schreef Cybertje het volgende:
Die zijn (Denk ik!) niet meer te koop
/Edit: volgens mij wel bij ANG Computers ofzo.... Url is ang.demon.nl ofsow (wie weet de goede url)
Ik ga geen 150 piek uitgeven aan een kast voor een 486. Dan kan ik beter een 2ehands pentium systeempje op de kop tikken.Op zondag 23 december 2001 13:34 schreef Bartjuh het volgende:
Heb je wel ,met van die AT voedingsconnectors en ATX voedingsconnectors.
Een kamaraad van mij heeft wel zo'n kast , waar AT en ATX in kan.
Weet je mischien van welk bedrijf??Op zondag 23 december 2001 13:39 schreef steve-a17 het volgende:
gister op de pc dump in de rai een nieuwe midi tower met voeding gekocht 25,-
Verwijderd
Verwijderd
ja, maar vraag niet wat voor 1Op zondag 23 december 2001 15:34 schreef thesvr het volgende:
Heeft dat bedrijf een website. ??
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Stop nou eens met je topic telkens omhoog te schoppen, en door telkens de vraag opnieuw te stellen komt dat nogal denigrerend over voor de users die je hiermee willen helpen. Ik denk dat hier in dit topic al genoeg alternatieven worden aangevoerd over hoe je er nog aan kan komen.Op zondag 23 december 2001 19:59 schreef thesvr het volgende:
Heeft niemand enig idee waar ik een (nieuwe) at minitower kan kopen.???![]()
Tweak je er toch een midi tower van. Als je het goed doet is ie als nieuwOp zondag 23 december 2001 13:46 schreef thesvr het volgende:
...
Ik heb liever geen big-tower. Die nemen zo veel ruimte in beslag. Behalve dat heb ik liever een nieuwe.
Er zijn geen nieuwe meer te koop (bijna)..Heeft niemand enig idee waar ik een (nieuwe) at minitower kan kopen.???![]()
Tja, die van mij is nu dus al niet meer beschikbaar.Stop nou eens met je topic telkens omhoog te schoppen, en door telkens de vraag opnieuw te stellen komt dat nogal denigrerend over voor de users die je hiermee willen helpen. Ik denk dat hier in dit topic al genoeg alternatieven worden aangevoerd over hoe je er nog aan kan komen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Verwijderd