Toon posts:

Apple, Mac of Pc ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog een 56k6 liggen en die wou iemand in zun pc hebben. Maar nu weet ik niet of hij een Apple, Mac of een pc heeft.

Het is een desktop model en hij heeft een groene kleur.
Ik weet bijna 100% zeker dat het geen Apple is.

Maar maakt het verder nog uit of het een Mac of een Pc is?
Vanaf gezien dat ik andere drivers moet hebben.

Maakt het dan nog wat uit? Die persoon heeft hem terug gebracht naar de winkel en die kon het ook niet voor mekaar krijgen dus ik dacht zo misschien weten jullie waar het aan kan liggen.

Iemand suggesties?

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

kan je niet iets duidelijker zijn
:?

je wil een modem in een compu. stoppen je weet alleeen niet wat voor compu en wat voor modem (fabrikant)

.. is mac niet het zelfde als apple ...

Verwijderd

Topicstarter
Op de driver cd staat:
PCI56 V90 Modem (Rockwell)
Voice/Fax/Data.

Ik heb al bij E-tech gekeken. Maar kan deze kaart wel op een Mac als de computer een mac zou zijn dan. Ik heb geen idee hoe je dat kunt zien. Windows 98 staat erop.

Iemand die mij wat hierover kan vertellen.

Verwijderd

Ja, ik kan je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertellen dat het of een Apple, of een Mac is. Dat weet ik namelijk, omdat er Windows 98 op staat. En dat kan alleen op een Apple of Mac. :+

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Op zondag 23 december 2001 13:19 schreef elguapo het volgende:
Ja, ik kan je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertellen dat het of een Apple, of een Mac is. Dat weet ik namelijk, omdat er Windows 98 op staat. En dat kan alleen op een Apple of Mac. :+
rofl :P

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:17

TeeDee

CQB 241

ffies 1 ding:

apple en mac == zelfde :)

puntje 2: win 98 dan is het 99,9% een pc :)

tenzij je virtualpc op die mac hebt draaien, want dan staat er ook win98 op... :)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe kom je op het idee dat het een Mac zou zijn dan? Toch niet door de kleur he :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet eens hoe een mac eruit zie dus kon wezen.
Maar ok dan probeer ik het vanmiddag wel ff en dan horen julie het probleem wel :P
Pagina: 1