Toon posts:

Monitor aan, beeld zwart, pc werkt normaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe als mijn scherm heeft uitgestaan, hetzij in standby, of gewoon uit met de uitknop, springt het beeld niet meer aan.
De monitor eens uit en terug aan zetten wil wel eens helpen.
Weet er eigenlijk iemand waar de oorzaak daarvan kan liggen, en wat het kost om te repareren?

Ik heb al even rondgezocht hier, maar het enige wat ik kan vinden is "Heb het laten herstellen bij de lokale pc-boer, weet niet wat het is, maar de verzekering heeft het vergoed".

Heb al eens een mailtje gestuurd naar ctx nl, maar dat is al vier maanden geleden, en ik heb nog geen antwoord ontvangen, dus dat zal wel niet meer komen. Ondertussen is de monitor uit garantie :(

Het is een ctx 1995UE 19" met een MGA 200 Millenium.

Verwijderd

Das balen, je moet ook altijd bellen, niet mailtjes sturen, maar daar heb je nu toch niets meer aan.

Ik denk dat het wel duur is om dat probleem te laten maken, want ze vragen nog al wa per uur.

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:59
je mailt dus maar 1x daarna wacht je 4weken, en nu heb je dus geen garantie meer. Zeer stom |:( Je moest al veel eerder bellen. of vaker mailen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 13:24 schreef marijn het volgende:
je mailt dus maar 1x daarna wacht je 4weken, en nu heb je dus geen garantie meer. Zeer stom Je moest al veel eerder bellen. of vaker mailen.
Ergens heb je gelijk, maar het is niet logisch dat men als klant moet smeken. Voor de rest kan ik pas reageren als het probleem zich voordoet hé :)

Maar buiten dat je wat commentaar geeft, ben ik hiermee niets wijzer geworden. Commentaar geven, kan iedereen.

Verwijderd

Humm, commentaar heb je inderdaad niet zoveel aan hoewel ik het er wel mee eens ben >:)

Anywayz, heb je drivers voor de monitor geinstalleerd ?
En misschien doet je monitor moeilijk met Energy Saving Features ? (Monitor automatisch uit na x aantal minuten)
Daar heb ik iig wel eens problemen mee gehad

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor, drivers zijn geïnstalleerd, hoewel dat nooit een verschil heeft gemaakt, vind ik.
Die energy-saving probs heb ik ook gehad, dus heb ik heel de toestand lang geleden maar afgezet.

Hij heeft het ook als ik reboot. Ik denk echt dat het de monitor zelf is. Maar wat...

Ik vind het vreemd dat het soms goed komt als ik de monitor één of meerdere keren uit-aan doe.

Verwijderd

Al eens geprobeerd met een andere monitor ?
Pagina: 1