DVD speler sloopt DVD... Garantie?

Pagina: 1
Acties:

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 14:53
ik heb op de hcc een lite-on dvd speler gekocht.. maar dat apparaat begon 2 dagen geleden te flippen. Opeens slikte hij geen cd's meer. Omdat ik wel benieuwd was wat er aan de hand was heb ik toen maar een dvd geprobeerd die ik van een vriend geleend heb (Spok9 :) ).
IIG, toen de DVD na een paar vergeefse pogingen uit mijn dvd speler kwam, zaten er allemaal witte vlekjes op de achterkant die ik er nauwelijks af krijg.. Ik weet bijna zeker dat de dvd het niet meer zal doen.
Het lijkt er op dat de DVD speler een paar brandplekjes veroorzaakt heeft...
Ik kan het niet maken om een kapotte dvd terug te geven dus dat doe ik niet. Maar ik heb ook niet zo veel zin om 60 piek neer te tellen voor een nieuwe DVD. Kan ik nu de winkel (Computerland) voor de schade laten opdraaien?

ik baal iig als een stekker :( :(

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Je kunt het altijd proberen, maar reken er maar op dat ze geen garantie erop geven.

• Bluppy2
hmmm, met ethanol krijg ik die vlekjes er al aardig af.. nu hopen dat de dvd het nog doet..

Gladiator is zo'n goede film ;)

Verwijderd

Ik werk bij Computerland. Als die dvd speler niet juist werkt, kan je 'm laten testen door de TD bij ons. Alsie kapot is krijg je een nieuw apparaat. Voor het beschadigen van de dvd moet je bij lite-on zijn maar denk niet dat dat wat uit haalt... Suc6 en misschien zie ik je in m'n winkel ;)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 23:48
Op zondag 23 december 2001 13:48 schreef SKyLiNE het volgende:
Ik werk bij Computerland. Als die dvd speler niet juist werkt, kan je 'm laten testen door de TD bij ons. Alsie kapot is krijg je een nieuw apparaat. Voor het beschadigen van de dvd moet je bij lite-on zijn maar denk niet dat dat wat uit haalt... Suc6 en misschien zie ik je in m'n winkel ;)
Niet alle Computerlands zijn hetzelfde ;). Jouw filiaal is misschien wel goed maar het kan zijn dat die andere niet hulpvaardig is ! :(

dikzak

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:55

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Witte vlekjes :? Wat voor film was het dan >:)

Val jij op Russel Crowe (zo schrijf je het toch :?) dan? >:)

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 13:52 schreef Chello200 het volgende:

[..]

Niet alle Computerlands zijn hetzelfde ;). Jouw filiaal is misschien wel goed maar het kan zijn dat die andere niet hulpvaardig is ! :(
Dat kan... maar daar heb ik geen zicht op :). Ik ga er vanuit dat klanten gewoon fatsoenlijk geholpen worden door het personeel, zo niet dan mag diegene van mij niet eens in de winkel staan. Hou er wel rekening mee dat ook wij ons aan regels moeten houden...

Maar effe weer ontopic, als het dvdtje verne#kt is kunnen we altijd proberen om te na te checken wie daar de verantwoordelijke voor is en of daar wat aan gedaan kan worden. Reken alleen niet op dat je meteen het antwoord krijgt. Greetz

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 21:05

spok9

Groen...

Grrr.... :(:( Mijn dure dvd's :(:( |:( :'(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Bluppy2
Op zondag 23 december 2001 14:07 schreef spok9 het volgende:
Grrr.... :(:( Mijn dure dvd's :(:( |:( :'(
thijs, je krijgt hoe dan ook een goede dvd teug.. f ik me geld nou wel of niet terugkrijg...
maar zo te zien issie aardig hersteld... ('t is trouwens DVD2 van gladiator, met alle docu's enzo).
Op zondag 23 december 2001 13:57 schreef BlackBurn het volgende:
Witte vlekjes :? Wat voor film was het dan >:)

Val jij op Russel Crowe (zo schrijf je het toch :?) dan? >:)
wat jij bedoelt is denk ik best lastig zonder slot-in :D >:)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 21:05

spok9

Groen...

Op zondag 23 december 2001 14:31 schreef bluppy2 het volgende:

[..]

thijs, je krijgt hoe dan ook een goede dvd teug.. f ik me geld nou wel of niet terugkrijg...
maar zo te zien issie aardig hersteld... ('t is trouwens DVD2 van gladiator, met alle docu's enzo).
Tis goed hoor, we hadden een deal hè >:) ;)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Pagina: 1