ik heb op de hcc een lite-on dvd speler gekocht.. maar dat apparaat begon 2 dagen geleden te flippen. Opeens slikte hij geen cd's meer. Omdat ik wel benieuwd was wat er aan de hand was heb ik toen maar een dvd geprobeerd die ik van een vriend geleend heb (Spok9
).
IIG, toen de DVD na een paar vergeefse pogingen uit mijn dvd speler kwam, zaten er allemaal witte vlekjes op de achterkant die ik er nauwelijks af krijg.. Ik weet bijna zeker dat de dvd het niet meer zal doen.
Het lijkt er op dat de DVD speler een paar brandplekjes veroorzaakt heeft...
Ik kan het niet maken om een kapotte dvd terug te geven dus dat doe ik niet. Maar ik heb ook niet zo veel zin om 60 piek neer te tellen voor een nieuwe DVD. Kan ik nu de winkel (Computerland) voor de schade laten opdraaien?
ik baal iig als een stekker
IIG, toen de DVD na een paar vergeefse pogingen uit mijn dvd speler kwam, zaten er allemaal witte vlekjes op de achterkant die ik er nauwelijks af krijg.. Ik weet bijna zeker dat de dvd het niet meer zal doen.
Het lijkt er op dat de DVD speler een paar brandplekjes veroorzaakt heeft...
Ik kan het niet maken om een kapotte dvd terug te geven dus dat doe ik niet. Maar ik heb ook niet zo veel zin om 60 piek neer te tellen voor een nieuwe DVD. Kan ik nu de winkel (Computerland) voor de schade laten opdraaien?
ik baal iig als een stekker
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>