Toon posts:

PHPForum draait binnen 2 weken. I Guarantee. En als het niet zo is, dan ga

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
PHPForum draait binnen 2 weken. I Guarantee.
(En als het niet zo is, dan ga ik Arjen schoppen >:))
Kwootje van RickJansen, getekend 6-7-2000.

Het is nu al bijna 3 weken geleden. Hoe is het met Arjen? >:)

Maar FF serieus : Waar blijft het PHP-forum?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het mag van mij onderhand ook wel eens komen ja... we wachten nu al een jaar ofzo.

Virussen? Scan ze hier!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Het forum wordt nu uitgebreid getest op www.fokforum.nl

Dan moet je layout nog omgebouwd/aangepast worden voor GoT en dan komt het hier naar toe. Rick Jansen verzekerde me laatst dat het na WAN 2000 in orde komt.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik crash nogsteeds direct op fokforum.nl met IE5. Nergens om maar ik ben niet de enige die erover geklaagd heeft en ik heb niet het idee dat er iets aan gedaan wordt.

Heb mijn hd al opnieuw geformateerd en windows opnieuw geinstalleerd en dus ook ie maar dat helpt niet. De fout zit dus niet bij mij denk ik.

Toch jammer, got was een leuk forum.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Toch jammer, got was een leuk forum.
Ik vind GOT nog steeds best een leuk forum hoor, en ik denk dat dat in de toekomst ook nog wel zo zal blijven...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Ritchie
  • Laatst online: 19:19
GoT is al vanaf het begin af aan een leuk forum! :)

- NAC Breda -

Verwijderd

FokForum is meerF*ckForum

IE crashed gelijk als ik er heen wil.

• Hans
  • Niet online
Ik lach me ook de tering als ik zie hoe de HTML source van www.fokforum.nl er uit ziet. Welke HTML wizzard dat in elkaar gezet heeft mag van mij in de hoek gaan staan... :)

Ik vind het dus niet vreemd dat IE over z'n nek gaat als bijv. <TR> niet afgesloten wordt met een </TR> en <TD> _structureel_ niet afgesloten wordt met </TD>

Halloooo??? Wil die persoon hier bijv. even gaan kijken: http://www.dsdelft.nl/html /

[Fuck HTML staat hier aan ;) ]

Verwijderd

Uhm da noemen ze PHP en die genereert de HTML code, dus hoe het er verders uitziet maakt geen ene f*ck uit.

De TD tag hoeft niet met /TD te worden afgesloten volgens de standaard als ik het goed heb. Tis alleen wel aan te raden, aangezien sommige browsers er wel op rekenen en het kan nooit kwaad.

Verwijderd

[miereneuken]
De TD tag hoeft niet met /TD te worden afgesloten volgens de standaard als ik het goed heb. Tis alleen wel aan te raden, aangezien sommige browsers er wel op rekenen en het kan nooit kwaad.
Ik dacht dat de XML (waar HTML zogenaamd van is afgeleid ;)) standaard was dat je elke tag ook weer moet sluiten. Lijkt me ook logisch omdat je anders onderscheidt moet gaan maken tussen custom tags en HTML tags wat eigenlijk ook weer custom tags zijn van W3C.

Zo, dat is er weer uit :)

[/miereneuken]

Verwijderd

Rubzie & ritchie: Helemaal mee eens maar als tweakers overgaat op hetzelfde forum als dat lame fokforum kom ik got niet meer op en dus WAS het een leuk forum.

• Hans
  • Niet online
De standaard is dat je iedere HTML tag afsluit met een / counterpart.

Enne Photon: PHP heeft geen kont te maken met de HTML die de server uitpoept. Alle HTML die uit PHP komt moet er nml toch echt door de programmeur ingezet worden. PHP maakt echt niet ff wat HTML voor je. Vertel mij over PHP... Ik ben er dagelijks mee bezig!

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Hans, waar heb je het over met je verhaal over de source-code?

Je hebt vast niet de INDEX van het forum bekeken (www.fokforum.nl/index.fok), want daar zitten geen HTML-fouten in.
En dat is nou juist de ENIGE pagina waarop IE bij sommige mensen crasht.
Het probleem zit 't 'm zeer waarschijnlijk in de cookie-code, want op het moment dat de mensen (bij wie IE crasht) via http://www.fokforum.nl/index.fok?cookie=skip naar binnen gaan, is het probleem er niet.

Zodra Arjen er weer is zullen de laatste oneffenheden uit het forum worden gehaald en zal het ook voor GoT in gebruik worden genomen..

Verwijderd

Jorma: op die link van jou (met cookie=skip) crashed die van mij nog steeds als een baksteen.

Volgens mij zit het dus niet in het koekje.

Waar het wel in zit weet ik ook niet want ik heb totaal geen verstand van php. Ik weet alleen dat mijn ie het niet lekker vindt.

• Hans
  • Niet online
Ik heb het over de HTML source, niet over de PHP source, laten we dat even duidelijk maken. Oke, na een snelle scan van de source van de frontpage moet ik inderdaad toegeven dat daar geen fouten in zitten, ook al zou af en toe een \n in een echo (of print) niet misstaan. Ga je echter verder dan de frontpage, bijv de reply page, dan mis ik toch een hele hoop /font's en /td's en /tr's. Ga maar 'ns op zoek...

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Diddel: Lastig dattie op die manier ook crasht. Kun je ook nog even aangeven of IE net zo hard op z'n muil gaat als je eerst naar http://www.fokforum.nl/listtopics/1 gaat, en dan in die blauwe balk op het gele linkje "index" klikt?

Hans: Ik heb deze reply-pagina eens even uitgeplozen http://www.fokforum.nl/postreply.fok?topic=605 maar heb geen denderende fouten gezien. Eigenlijk helemaal géén.
Het enige is dat de td's niet worden afgesloten in het tabelletje met de smileys.

En als ik dan even naar de mirror van jou bovengenoemde site ga kijken, vind ik dit:
Het gebruik van de beëindiging van het TD element is niet verplicht, maar maar wordt wordt ten behoeve van een inzichtelijke opbouw van het document wel aanbevolen.
Het gebruik van de beëindiging van het TR element is niet verplicht, maar maar wordt wordt ten behoeve van een inzichtelijke opbouw van het document wel aanbevolen.
http://www.dto.tudelft.nl/mirhtml/element/td.htm
http://www.dto.tudelft.nl/mirhtml/element/tr.htm

Je verhaal klopt dus niet.

Maargoed.. heel de vastloop probleem ligt hier helemaal niet. Dit is namelijk alleen op de index, zoals ik al eerder zei. Er wordt nog gezocht naar een oplossing.
En over die enters in de source: die zitten er expres niet in....

• Jasper
  • Laatst online: 21-02 10:26
Nee, tuurlijk.. Wel een beetje onzin hoor. Als je een tabel niet goed opbouwd dan gaat Netscape toch behoorlijk over zijn nek. Okee, hier gebeurt het bij IE..

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Da's nou net het hele punt, IE houdt zich hier WEL aan de ontwerp regels, Netscape doet dat NIET...

Als je een plaatje in CSS invoegt ziet het er uitstekend uit in IE, maar als je in Netscape kijkt loopt de tekst er onder door, tenzij er weer een align=left/right in de img-tag staat... veelal moet je dus ranstrucken gebruiken om daar omheen te proggen...

Verder LIJKT het probleem in mijn ogen van Fokforum alleen voor te komen bij Win98SE standaard install en lagere IE versies... want bij Win2000 en IE versies boven die 2900 serie zijn geen enkle probleem!

Microsoft komt niet voor niets met servicepacks uit... misschien een idee om gewoon een goeie SP of zelfs een nieuwe versie (5.5) te installen? Ik vinnet een beetje vreemd dat er om een bug in een pakket heen geprogged moet worden, terwijl de bugfix van het probleem schijnbaar al bestaat.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb Win98SE standaard install (nu niet meer, ff update na dat bug-geval) en ik kom gewoon op Fok!, koekje of geen koekje,

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Zodra Arjen er weer is zullen de laatste oneffenheden uit het forum worden gehaald en zal het ook voor GoT in gebruik worden genomen..
Ligt in het ziekenhuis, toch iets te hard geschopt ;)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Aha! Dus daar wastie heen... Ik vond het al zo'n rare vakantiebestemming: Playa del Hospitala, waarna hij door zou gaan naar Costa Revalidatia. :P

Verwijderd

Jorma: Die link werkt wel (listtopics en dan de gele index)en dat is best vreemd omdat hij direct niet werkt...

Firefox: Ik draai nog windows 95. Door dat gedoe met die fout in outlook heb ik al geupgrade naar 5.01 (geloof ik versie = 5.000.3105.0106) 5.5 neem ik niet want dan werkt telebankieren bij de rabobank niet meer. Ook Isa? (ik meende dat die het was, stond in de thread secret info php forum) had al geupgrade zonder resultaat.

Ach als arjen terug is van Costarevalidatia is ie helemaal uitgerust en kan ie er weer helemaal tegenaan :P

• Tom
  • Niet online

Tom

Dat van Firefox vind ik, sorry dat ik het zeg, maar wel erg vreemd; komt erop neer dat je niet naar binnen mag als je niet de laatste update/patch installeerd?!?

Verwijderd

Ben ik nou de enige met IE5 die fok wel opkomt??? vreemd...
Btw, als php hier komt, Ik wil niet weer tot de ontdekking komen dat ik eigenlijk man ben en ook nog 8 jaar ouder!!!!
Ik moet nog bekomen van de schok die fok me bezorgde! ;)

Verwijderd

Nou de index van F*ckForum doet het dus niet bij mij. Wel die link om die direct naar de topics te gaan.

So fix it please! I can't life without GoT. :P

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Tom: zo vreemd is dat helemaal niet...

Je kan om te beginnen wel gaan zoeken of je er omheen kan, maar op een gegeven moment moet je beslissen waar de grens ligt. Het kan niet zo zijn dat iemand weken lang zich een ongeluk zoekt om om een bug heen te proggen als blijkt dat het met een enkele patch (die je uit veiligheids overwegingen (een stapeltje security bugs) toch al zou moeten installen) het hele probleem al verholpen heeft. Het is mogelijk een fout in explorer, en niet in de sourcecode.

Verwijderd

Firefox: Het is niet zo vreemd dat Tom het vreemd vindt als je gaat lezen.

Updaten helpt nl niks.

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Ik heb noch met 5.00.2900.nogwat (w2k Default) noch met 5.5 waar dan ook problemen mee gehad. En zo zijn er velen die geen problemen met IE hebben.

een paar wel. Geef mij een analyse hoe het komt dat het bij sommigen met IE5 wel werkt, en bij sommigen niet... Overtuig me...

Zover ik kan beredeneren is er niets mis met het forum. dus zou er iets met de browser mis moeten zijn. Vreemde instellingen? geklier met cookies?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

IE5.0 op Win95 : geen probleem
IE5.01 op Win95OSR2: geen probleem
IE5.0 op Win98 First Edition : geen probleem
IE5.01 op Win98 First Edition : geen probleem
IE5.01SP1 op Win98 First Edition : geen probleem
IE5.01SP1 op Win98 SE : Geen probleem
IE5.5 op Win95OSR2 : Geen probleem
IE5.5 op Win98 Second Edition : geen probleem
IE5.01 op Win2K : geen probleem
IE5.01SP1 op Win2K: geen probleem

Netscape op alle versies : geen probleem

Overige combi's weet ik niet.

Virussen? Scan ze hier!

• Smakkie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben blij dat Wildhagen niet zo'n probleemgeval is :)

Verwijderd

Topicstarter
IE 5.5 op Win95 OSR2 = geen probleem!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat het bij de een wel goed gaat, en bij de ander niet is inderdaad een groot raadsel...
Wij hebben een proggie bij onze katalogus zitten, die bij sommige mensen problemen geeft, maar bij een ander weer niet, terwijl die exact dezelfde config heeft.
Het is ons ook nog niet gelukt om die fout te forceren, dus een oplossing is ver te zoeken.
Het gekke is alleen dat zoiets bij een webdocument niet zou mogen gebeuren.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Win98 SE build 4.10.2222 A
I.E. build 5.00.2614.3500

geeft bij mij ook geen problemen

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Verwijderd

Ik snap er niks van...

Hoe kan hij het nou bij de ene wel doen en bij de andere niet terwijl de configuratie precies hetzelfde is?

En hoe kan het dat hij niet crashed als je via http://www.fokforum.nl/listtopics/1 naar index gaat (de url is dan http://www.fokforum.nl/index.fok?cookie=skip ) Maar als je die url direct volgt crashed ie wel.

Krijg je een cookie op de listtopic page ofzow?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tevens kan ik melden dat het onder IE5.60 onder Windows Whistler build 2250 ook gewoon goed gaat.

Virussen? Scan ze hier!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 10:22
Lynx Version 2.8.3rel.1 op Linux 2.4.0-test4 bakt er helemaal niets van...

Jammer, echt jammer... Hij crashed in ieder geval gelukkig niet. Ik had toch geloof ik echt de laatste versies.. maja

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

ik probeerde fokforum.nl toch ook even uit, en IE 5.50.4133.0400 crashte gelijk, en ik draai windows millenium... vage site... ben ik dan maar 1 van de enige met een paar anderen die er problemen mee heeft?? joost mag het weten...

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Jochem: komt doordat ze alle output door javascript laten uitpoepen dat lynx niet werkt, erg jammer.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Ik las op het fokforum (via de welbekende listtopics truuk) dat getright de oorzaak is.

Klopt dit?

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:46
Nou bij mij crasht ie5.5 ook. Ik draai WinME met ie 5.50.4134.0100. Ik ga zo ff op windows update kijken voor een nieuwere versie, misschien dat ie dan wel werkt.

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

W2K IE 5.50.4030.2400 no problems als een speer.

WinME IE 5.50.4134.0100 no problems.

Vaag dus...

Greetz jur

• Danny
  • Niet online
Misschien kunnen degenen bij wie IE crasht meteen aangeven welke proggies er op dat moment nog meer (in de background) draaien ?
Als daar steeds een bepaald proggy tussen zit en mensen bij wie IE NIET crasht aangeven of ze dezelfde proggies hebben geinstalleerd dan kunnen we zien waar 't aan ligt.
Momenteel gaat de verdenking nog uit naar Getright...

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Verwijderd

Ik heb alles afgesloten op explorer en systray na (en internet explorer natuurlijk) en nog crashed ie.

Alleen netdetect (van adframe) kan ik niet uitschakelen. Het zou dus kunnen dat die het doet.

Ik heb wel getright geinstalleerd en weet dus niet of getright nog invloed heeft zelfs al is het afgesloten.

Verder draai ik nog een conseal firewall, icq2000, mirc 5.02 (lekker oud), teles isdn monitor, winamp, turbotop, avp virusscanner, outlook express en windows verkenner. (de helft van deze troep heeft volgens mij geen enkele invloed maar ik noem ze maar just in case)

Verwijderd

Rick is net Microsoft... altijd maar uitstellen :P

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb GetRight 4.2c, en bij mij werkt het prima onder IE5.01, Win98 en IE5.01SP1, Win2K !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Bij mij barft NS als ik op het fokforum kom.. en dat is niet fijn. Vervolgens doet NS niks meer en moet ik overstappen op IE, iets wat ik liever niet wil, maar het moet wil ik kunnen browsen... zeer irritant!

Zoals je ziet heb ik juist het omgeleerde van wat jullie hebben :(

Verwijderd

slakkie: zullen we pc ruilen? :P

Verwijderd

Ik wil ook zon mooi forum??

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, hoest onderhand met het forum?

• Tom
  • Niet online

Tom

lol :D Pablorulez ook al hier? :)

Verwijderd

Ben een weekje op vakantie geweest maar geloof nog niet dat er enige vooruitgang is? Hmm hadden de adjes maar meegemoeten. Onder het genot van een heerlijk beugeltje krijgen de grootste bugs tot een oplossing :)

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
...kunnen we dan in het nieuwe forum ook de links die er boven aan staan (vooral die naar de andere threads) ook onderaan in zetten, lijkt me wel makkelijk. Dan hoef je nl. niet meer na het lezen van een thread helemaal weer naar boven te scrollen.

reply/new topic
En liefst ff in de html code veranderen dat je met een TAB niet naar forget your password maar naar de textbox komt?

is denk ik wel handig, verder graag het FOKforum nog heel erg grafisch aan gaan passen, kvind hem nog niet mooi.

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

Verwijderd

Topicstarter
Sebas : of je ramt gewoon FF op de HOME toets .. :)

• RubZie
  • Laatst online: 30-11-2024
HTML is dunkt me niet van XML maar van SGML afgeleid... :)
(effe offtopic maar je moet toch wat rechtzetten he ;))

En ik kom bijna niet op Fokforum dus dat is vrij bugvrij... :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

UBB is daarentegen niet echt bugvrij, dus we stappen het liefst zo snel mogelijk over op Arjen's PHP forum

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

^^^^^^
Lame Femme-Wannabee.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 20:22
LAME !!!

edit:
Sorry, it appears that that user (Femme Taken) is no longer registered for our forums. No profile information is available for that user. - hehe

Verwijderd

hehe koel, als er Femme Taken-wannabe's zijn, zijn er misschien dan ook al ergens Sjeemz-wannabe's? :) :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
sjeemz: wie zou dat nou willen? :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Mijn IE 5.50.4136.0600 (gisteren gedownload, draaiende op WindowsME 4.90.3000) crashed ook op www.fokforum.nl , de directe link naar het topic werkte wel, de Cookie=skip parameters en de andere suggesties in dit topic hadden geen effect.

Ik heb hetzelfde probleem bij www.chello.nl .

Verwijderd

ALS hier het PHP forum komt mag je toch wel een @yahoo/hotmail/ect. email adres nemen ipv bij het fokforum, pleaze for the sake my identity.

ik ga dus echt niet mijn @home email adres gebruiken

• Tom
  • Niet online

Tom

Met @hotmail/yahoo enz. adresjes krijg je ontzettend veel 'troep/spammers' op het forum... dat is het probleem, iedereen kan zich daar binnen een paar minuutjes aanmelden en het forum hier volknallen met spam.

Maar ik weet niet of dat ook in PHP forum komt...

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

dan kun je er voor kiezen om die niet kenbaar te maken... ik dacht ook dat er zoiets als een "2e mail adres" in zat...

maar Yahoo zal zeker niet geaccepteerd worden als eerste inschrijvings adres, en terecht. Het zijn - de goeie daargelaten - altijd de loosers met hotmal en yahoo en aanverwante adressen die fora volspammen en zich ziekelijk gedragen. Er zijn er maar weinig die het lef hebben hun echte adres er onder te zetten.

dus, of je het nou leuk vindt of niet, yahoo staat gegarandeerd op de lijst "forbidden"

Verwijderd

Bak dat 2e mail adres er wel in. Anders krijg ik alle mail door elkaar.

Firefox: het heeft niks met lef te maken. Ik vind het gewoon handig omdat je anders zakelijke mail en tweakermail door elkaar krijgt. Zakelijke mail is belangrijker dus krijgt die het echte mail adres.

Verwijderd

nee maar het punt is ik wil ook niet hebben dat jullie weten wie ik ben, dat je me ip kan zien zal me niets verrotten, ik heb toch nukenabber op de server staan, en nog een paar van die progjes.

heje maar behoor ik tot de groep spammers en lamers ?? en niet gaan schelden he? ik ben geen looser, tis maar dat je het weet

[lieve oogjes mode]
mag ik dan niet een uitzonderingetje zijn??
[/lieve oogjes mode]

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nee >:)

Overigens ga ik toch GetRight verdenken; ik heb het progje net draaien, en IE 5.00.2614.3500 gaat gigantisch op z'n plaat zodra ik Fok!Forum opzoek.

• Hielko
  • Laatst online: 21:42
Ik heb ut even getest en getright geclosed en wederom geprobeerd om met IE 5.0 fokforum te bezoeken... result is crash (nog steeds :().

Verwijderd

getright, is toch voor warez downloaders, 't schint sneller te gaan. Ik vindt het nix.

Kaj. waar zeg je nee op dat ik geen spammer/lamer ben of dat er geen uitzonderingetje kan komen ????

GVD d8 ik es een keer goed bezig te zijn en iemand te verlinken, help het nog niet, dexels

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

De uitzondering.
ik heb ff GetRight geinstalleerd, omdat ik vannacht voor de derde maal een download van 63mb op enkele mb's voor de eindstreep verknalde :(, en modemtijd is duur.
Dus leek me een dergelijk proggie erg nuttig. :)

Verwijderd

Getright is heel handig voor een isdn bikkel als ik.

650 mb downloaden behoort met Getright tot de mogelijkheden :)

• Nukubu
  • Niet online
Bij mij was inderdaad Getright de oorzaak van het crashen. Na Deinstalatie van Getright heb ik geen problemen meer met vastlopers op fokforum.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Windows NT 4.0 SP6 en IE 5.00.2014.0216IC geven hier geen problemen met GetRight 4.1 en 4.2c

Verwijderd

Dus het is of getright of tweakers...

Das geen keuze :( Je kiest toch ook niet tussen Bier en Computers?

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Wat een overhaaste conclusies zeg, tis nu duidelijk waar 't aan ligt dus kan er naar een oplossing gezocht worden.

Verwijderd

Joepie :)

(mijn excuses voor de overhaaste conclusie :P )

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ga dan gewoon Go!Zilla gebruiken..

Verwijderd

Sorry maar ik vind getright stukken relaxter dan die overmaatse hagedis.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat FokForum crasht bij mij ook in IE 5.5... Dat is echter niet het grootste probleem, als ik 'm vervolgens in Opera (4.02-Final) probeer te openen, bakt die er helemaaal niets van:

Om je een idee te geven, helemaal boven aan staat dit:
"); } ">Feedback
Vragen, tips, complimenten etc. kun je kwijt in dit forum. (en dan van alle topics)

Daar onder komt dan de opmaak, maar dan zo:
" + titel + "
" + desc + "
" + topics + "
" + messages + "
" + last + "
" + mod + "
733 10512
10 augustus 2000 00:31
Arjen

En er is dus geen mogelijkheid dat ik naar binnenkom, er word alleen naar http://www.fokforum.nl/listtopics / gelinkt, en dan krijg ik de melding "Er is geen geldig forumnummer opgegeven, ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog een keer."

En even voor de duidelijkheid, dat ik FokForum niet kan bereiken boeit me helemaal nix, maar als GoT hier straks op gaat draaien moet het wel werken natuurlijk!!

• Femme
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tja, Opera :r.

• oVRoM
  • Niet online
Tja, of dat forum :r (<- no offence to whoever made it)

• Femme
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Opera gaat niet juist om met javascripts en HTML, dus Opera is fout.

En dat argument van 'je moet je aanpassen aan de bezoeker' vind ik hier ook zwak aangezien ik ook niet ga zeiken dat ik niet met m'n Leopaard tank de autobaan op mag omdat de autobaan daar niet compatible mee is.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, WildhagenBrowser 0.3 werkt ook niet op het forum >:)

Tja, moet je ook niet zo'n superslechte bagger als Opera gebruiken, die zich niet aan de standaarden wenst te houden.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Owkay maar van IE wordt toch wel verwacht dat ie het doet :P

• oVRoM
  • Niet online
Precies, ik gebruik alleen Opera omdat IE crasht. Netscape mag hier m'n pc niet komen vervuilen, dus ik moet wel haast naar Opera... Tenzij die Wildhagenbrowser freeware is natuurlijk :)

Verwijderd

[compleet off-topic]
wildhagen: WildhagenBrowser 0.3 werkt zeker wel uitstekend met je eigen homepage (check huisje)? :)
[/compleet off-topic]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

hehe :P

Virussen? Scan ze hier!

• Nukubu
  • Niet online
Volgens mij zijn die 2 weken al een tijdje voorbij.....

Verwijderd

WOW... net geprobeerd... dat PHP roeleert echt wel!

Verwijderd

Wat is er mis met het crashen van een systeem als je op fokforum komt?

• Onno
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/devil.gif

• Pjotrik
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Nou, 12 september is het zover, dan draait het Php-forum!

(Als niemand een datum noemt dan doe ik het wel... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/devil.gif)

Geintje, maar is er al een datum geprikt om de druk er een beetje op te zetten?

Verwijderd

Hmmm
Ik probeer fokforum nu dus met getright uit en IE crasht niet.
Zodra fokforum dan geladen wordt dan start getright weer vanzelf!

Erg vaag allemaal
Pagina: 1