Kwootje van RickJansen, getekend 6-7-2000.PHPForum draait binnen 2 weken. I Guarantee.
(En als het niet zo is, dan ga ik Arjen schoppen)
Het is nu al bijna 3 weken geleden. Hoe is het met Arjen?
Maar FF serieus : Waar blijft het PHP-forum?
Kwootje van RickJansen, getekend 6-7-2000.PHPForum draait binnen 2 weken. I Guarantee.
(En als het niet zo is, dan ga ik Arjen schoppen)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik vind GOT nog steeds best een leuk forum hoor, en ik denk dat dat in de toekomst ook nog wel zo zal blijven...Toch jammer, got was een leuk forum.
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht dat de XML (waar HTML zogenaamd van is afgeleidDe TD tag hoeft niet met /TD te worden afgesloten volgens de standaard als ik het goed heb. Tis alleen wel aan te raden, aangezien sommige browsers er wel op rekenen en het kan nooit kwaad.
Verwijderd
Verwijderd
Het gebruik van de beëindiging van het TD element is niet verplicht, maar maar wordt wordt ten behoeve van een inzichtelijke opbouw van het document wel aanbevolen.
http://www.dto.tudelft.nl/mirhtml/element/td.htmHet gebruik van de beëindiging van het TR element is niet verplicht, maar maar wordt wordt ten behoeve van een inzichtelijke opbouw van het document wel aanbevolen.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Ligt in het ziekenhuis, toch iets te hard geschoptZodra Arjen er weer is zullen de laatste oneffenheden uit het forum worden gehaald en zal het ook voor GoT in gebruik worden genomen..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
verzamelt -1's en -2's in hoog tempo
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Verwijderd
Verwijderd
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
)Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq