Toon posts:

Mijn pc blijft soms hangen tijdens het opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Tijdens het opstarten blijft mijn pc soms hangen. Er gebeurt dan helemaal niks meer, als ik hem dan uitzet en weer aan, doet hij het gewoon normaal. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?
En wat ik er aan kan doen.

Alvast thnx
Grtz.... Rick

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
specs please

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

Had ik ook bij mijn oude Asus bordje, misschien Bios flashen? Resetknop werkte bij mij ook...

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Mijn broertje had dat ook op zijn asus p2b-f, even geflashed, en hij deedt het weer in '98... hij heeft nu natuurlijk >:)

BOINC stats

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:59
In XP heb ik dat ook wel eens. Maar kan je niet even vertellen wat voor os/processor je hebt.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
heb je toevallig een epox mobo ?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik heb wel eens last van hetzelfde... Heeft bij mij meestal één van drie oorzaken...

1) Mijn koeler-voedingkabeltjes maken wat kortsluiting (ga ze vandaag opnieuw lopen solderen met krimpslang)
2) Mijn voeding trekt niet echt alle shit die ik in mijn bak heb zitten (235W met een P3-800 full SCSI met veel koelers)
3) Mijn SB Live! heb ik laatst gefried, en die wordt niet meer zo blij van mijn 2e speakeruitgang op mijn Hifi...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 12:31 schreef rickpijl het volgende:
Hoi

Tijdens het opstarten blijft mijn pc soms hangen. Er gebeurt dan helemaal niks meer, als ik hem dan uitzet en weer aan, doet hij het gewoon normaal. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?
En wat ik er aan kan doen.

Alvast thnx
Grtz.... Rick
Ik heb intel celeron 400, mobo weet ik niet precies, op de rekening staat bxmoederbord. Waar kan ik zien wat voor een het precies is? 64mb sdram.

PS: hij blijft hangen bij winMe en win2000 en win98. Overal dus.
Pagina: 1