Toon posts:

[JavaScript Adv.] Wijzigen Start en Search Page

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok,
had script om dit soort zaken te doen , maar nu met de laatste XP updates blijken deze het niet meer te doen.

Het betreft scripts die voornamelijk de Search-bar (Zoeken knop in IE) van url veranderde zonder dat de surfer er weet van kreeg.

Heb zelf al heel wat gezocht om dit te doen werken met XP, maar niets lijkt te werken.
Als iemand een idee heeft hoe dit zou gaan werken,
dank bij voorbaat. Het is alvast mogelijk want searchengines zoals Hipposearch.com en Jethompage.com gebruiken dergelijke scripts.

Thanx B-)

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

javascript > W&G

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me geen JS, maar eerder VBscript (misschien in combinatie met JS).
Een site die dit soort dingen uithaald met mijn browser kan er echter zeker van zijn dat ik er nooit meer terugkom.

Intentionally left blank

Verwijderd

Hipposearch lijkt niet meer te bestaan en jethompage is niet meer te bereiken.

Ik sluit me aan bij crisp. Websites die automatisch dingen veranderen in de browser zouden verboden moeten worden en de programmeur die dingen maakt die zouden ze.... (iets met een touw en een boom).... :(

Overigens surf ik trouwens default met javascript uit en selecteer handmatig sites waar wel javascript mag draaien en dat geeft me toch een rust op mijn scherm. :)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A is er mee eens dat mensen die dat doen tuig zijn en eigenlijk een schot in de knieschijf verdienen

:) merry xmas

|{ brrr }] |