|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[nitwit modus]
Ook al weet ik niet wat cashwars zijn,
Nitwit...nitwit
[/nitwit modus]
Heb je wel gelijk
Ook al weet ik niet wat cashwars zijn,
Nitwit...nitwit
[/nitwit modus]
Heb je wel gelijk
Verwijderd
Nee
Dat Internet forum is helemaal vern**kt door als die getpaid sh*t.
Ik kijk er niet eens meer. Je kan niet eens een gewoon fatsoenlijk topic vinden.
Ik kijk er niet eens meer. Je kan niet eens een gewoon fatsoenlijk topic vinden.
Yep.. het zit vol met arme studentjes die geld willen verdienen door de boel te neppen.
Ik kan tussen die koleretopics niet meer de klachten over superweb, chello en @home vinden!
Ik kan tussen die koleretopics niet meer de klachten over superweb, chello en @home vinden!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
ben 't met pven eens, de lol van het internetforum is d'r helemaal af, alleen nog maar get-paid-to-surf shit. kan daar geen apart forum voor worden geopend ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Kan dan ff in de FAQ worden gezet, dat dit niet de bedoeling is van het Internet Forum?
Ik denk dat we, zodra het beroemde/beruchte PHP-forum online gaat, een aangepaste FAQ op de server knallen.
Dat heeft nu nog geen zin, aangezien dat ding grof aangepast moet worden ivm de functieverschillen in de UBB/PHP-vergelijking.
Het is geen gek idee overigens, ik was al wel bezig een grove layout op te zetten, dan verwerk ik dat er gelijk in.
Dat heeft nu nog geen zin, aangezien dat ding grof aangepast moet worden ivm de functieverschillen in de UBB/PHP-vergelijking.
Het is geen gek idee overigens, ik was al wel bezig een grove layout op te zetten, dan verwerk ik dat er gelijk in.
Verwijderd
Maar zorg dan in hemelsnaam voor een plaats waar men wel die draadjes kwijt kan. Want komen doen ze toch ..
mooi plekje in de trashcan geven, offeh cashtran
Het kan mischien aan mij liggen hoor, maar die pay2surf dingen, nu we het hier toch over hebben, die regt volgens mij ook wat je aan het doen bent op het i-net, want mn linux computer die ik gebruik als gateway naar internet die zei ineens allemaal vage dingen dat van dat progie kwam, ik heb er er gelijk af gegooid, mij te gevaarlijk.
Verder ben ik het er mee eens dat het een grote rotzooi daar is geworden
Verder ben ik het er mee eens dat het een grote rotzooi daar is geworden
misschien kunnen mensen doorverwezen worden naar het bannerstaren forum?
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
sorry elessar hoor.. maar dat vind ik niet echt een overzichtelijk forum..
En nu zitten de nokia's er ook bij in. Vind ik op zich geen probleem hoor, maar raakt het internet nu niet helemaal ondergesneeuwd onder de piepels die hun nokia moeten betalen van allerlei banners?
Ik pleit er nogmaals voor om al die bannerzooi een plekje apart te geven, en laat die mobieletjes dan maar staan.
Ik pleit er nogmaals voor om al die bannerzooi een plekje apart te geven, en laat die mobieletjes dan maar staan.
Pagina: 1