Toon posts:

Hetze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Erg fijn dat mensen nu kunnen modereren, zo lijkt het. Echter een klein groepje kleutertjes snapt niet helemaal dat anonieme macht niet bedoeld is om daar misbruik van te maken. Het is jammer dat sommige mensen een probleem met mijn persoontje hebben, so be it, maar dat dat door het structureel DOWNmodereren van mijn postings moet blijken lijkt me niet de juiste weg.

Zoals mn posting in de DPC thread van gister, normale vraag, hop -1, -1 zodat niemand hem meer ziet. In het 64bits topic: _16_ keer gemodereerde posting, 7x troll, 4xflamebait, het is dat Femme een berekening loslaat op de moderaties mbt de tijd die is verstreken anders had die posting dus -1-wedontwanttoreadthis gehad.

Als je persoonlijk iets tegen mij hebt, wees dan niet een luser maar post een reply in deze thread of donder op. Ik doe mn best om serieuze postings te plaatsen maar als een groepje 6 jarige lusers met volle poepluiers vindt dat mij structureel de mond moet worden gesnoerd.... wat dan?

Anyway, veel speelplezier nog kids! En Femme, wellicht moet je toch een bepaald aantal karma/score punten invoeren voor moderatie. Of niet natuurlijk en hier vrede mee hebben...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het kwam door een nalatigheid in m'n scriptje waardoor moderators meer dan 1 beoordeling voor dezelfde posting in konden sturen. Inmiddels is dat al weer lang gefixt, maar jij bent er slachtoffer van geworden.

Het gelukkig nauwelijks invloed op de score.

Ik heb ff gekeken naar de gedragingen van de user in kwestie en het blijkt dat-ie alleen maar -1 scores geeft, dus ik heb 'm z'n moderator recht ontnomen (wat ik nu trouwens bij alle users doe die uitsluitend bogus beoordelingen insturen).

Verwijderd

Topicstarter
Dank :)

Ik vond het ook al weird, heb ik ZOVEEL vijanden? ;)

Het toonde iig wel aan dat je andere code omtrent de tijd meenemen met de weging van de moderatie goed werkt! :)

/me switches worldmode back to normal *click*

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
{nederlandse taal modus} het is niet lusers maar losers {nederlandse taal modus}

Ach joh, niets vaan aan trekken gewoon doorgaan met postings waarvan jij denk dat ze nuttig zijn.

• Hans
  • Niet online
MarcyDarcy : Sorry maar losers heeft in mijn (nederlandstalige) woordenschat helemaal niks met de Nederlandse taal te maken.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Een luser is gewoon een user die een loser is. :) :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Afbeeldingslocatie: http://www.mandorian.com/jurgen/zooi/loser.jpg

Virussen? Scan ze hier!

• Hans
  • Niet online
Wildhagen: hehe :) Ja de Nederlandse taal begint langzamerhand doorspekt te raken met Engelse woorden. Kniftig tooltje trouwens, wasdah?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
hihi, het gaat helemaal niet meer over het oorspronkelijke onderwerp.

De uitleg van Hyp Hyper vind ik eigenlijk best wel strak gevonden.

{nederladse taal verbeterings modus toegepast}. Het kan natuurlijk niet, dat als ik ga lopen miereneuken over een slechte spelling, dat ik zelf spelfouten ga maken :)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Afbeeldingslocatie: http://130.89.230.143/tweakers/luser.gif

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
shit.. ik verzin nog eens iets.....

:) :) :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hans, dat is Babylon Translator. Gratis (!) te downloaden op http://www.babylon.com

't is een Israëlisch product (dacht ik) wat een stuk of 10-12 talen ondersteunt.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1