Asus + G3

Pagina: 1
Acties:

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
ik ben net de (trotse) Bezitter geworden van een Gforce 3 Tit 500 van Creative aleen als ik hem er in knal dan krijg ik de kleuren niet goed de groen en blauw worden wel goed dorgegeven maar mijn rood doet helemaal niks meer.
zet ik hem in een andere pc dan doet ie het goed en zet ik mijn gforce 2 er in dan doet mijn monitoor weer normaal
ik heb een asus a7v 133 een amd 1333 een creative 1024 en nog wat klijne zooi (netwerkkard end)
iemand pleaze help ik weet het egt niet ik heb mijn bioz al wel ingestelt maar kan niet meer iets vinden op de asus site dus als je weet hoe die werkt het ook graag zegen thks

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Meschien kan je eens proberen om je bios van je mobo the flashen, dat er een paar problemen zijn gefix. Meschien ook wel het probleem wat jij met de pc heb.

• gulie
theks het werkt was aleen behoorlijk klotte op de asus cite gelukig bestaat Tweakers anders was ik nu nog aan jet zoeken
}:O

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Hmmz, als ik dit zo lees dan denk ik dat gewoon je monitor goed is aangesloten.
Ik zou die GF3 er nog eens opnieuw inzetten, en dat zorgen dat je monitor er goed aan zit.

• cc bcc
  • Laatst online: 01-07 19:13
Het kan ook zo zijn dat er een pinnetje is verbogen aan je monitor-kabel. Ik heb weleens precies hetzelfde probleem gehad.

-- I talk to planets, baby --

• gulie
nee was gewoon mijn bios maar dat het een pintje is wist ik al heb ik al eens gehad Het WAS een trauwe monitoor :'(

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

typ je expres zo slecht of ben je een tikkie dyslectisch?

als het laatste: no offense
als het eerste: dan wel offense.....

Oerbrood!

• gulie
het laatste

Pagina: 1