Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Wat is dit nouweer voor topic-titel???cpu looshalen lukt niet, rara aansluiting?
Maargoed: ws zitten er 2 kunststoffen pinnetjes door je moederbor heen, waar hij dus mee vast zit
ff je mobo eruit schroeven en aan de onderkant kijken
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
okOp zondag 23 december 2001 11:44 schreef AlKoholiK het volgende:
[..]
Wat is dit nouweer voor topic-titel???
Maargoed: ws zitten er 2 kunststoffen pinnetjes door je moederbor heen, waar hij dus mee vast zit
ff je mobo eruit schroeven en aan de onderkant kijken
edit: maar eeh die proccesor is niet op die moederbord vast, het is vast aan een converter. en die is weer vast aan de mobo.
Welke wil je nu loshalen, die socket of dat SLOT?
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
aah, dat slot moet ik los krijgen.Op zondag 23 december 2001 11:48 schreef AlKoholiK het volgende:
dus je hebt een socket370-CPU op een SLOT1-converter zitten?
Welke wil je nu loshalen, die socket of dat SLOT?
als je dit hebt gedaan, kun je hem naar boven eruit trekken
dat lukt juist niet, als ik dat probeer gaat de onderkant van die staafjes ook me, en als ik dan iets meer kracht geef dan gaat ie los van de mobo denk ik.Op zondag 23 december 2001 11:52 schreef AlKoholiK het volgende:
er zitten aan de zijkanten 2 kleine staafjes. Die moet je naar de binnenkart drukken. je hoort dan een klik
als je dit hebt gedaan, kun je hem naar boven eruit trekken
maar er zitten 4 haakjes aan dat ijzeren blokje vast. en als ik dat los haal gaat waarschijnlijk alleen het proccesor lost en niet dat blok.
kun je anders niet ff een foto maken?
wat wil je nou precies??Op zondag 23 december 2001 11:59 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
misschien kan ik dat blok wat erop zit helemaal niet los?
wil je nu die heatsink eraf halen, of gewoon je processor eruit halen???
ik moet gewoon dat processor eraf krijgen om op een ander mobo te plaatsen.Op zondag 23 december 2001 12:03 schreef AlKoholiK het volgende:
[..]
wat wil je nou precies??
wil je nu die heatsink eraf halen, of gewoon je processor eruit halen???
jah, er zitten vier haakjes aan die heatsink vast, en als ik dat los haal zit dat slot nog alleen maar vast aan mijn mobo, oke ik ga die klepjes loshalen.Op zondag 23 december 2001 12:14 schreef AlKoholiK het volgende:
dat is juist sim-pel. Gewoon die clipjes naar voren duwen en dat ding eruit trekken. Als die clipjes er niet op zitten, dan moet je ff aan de zijkant van die pootje kijken of er wat te frutselen valt
aha, het is een intel celeron 266 mhz. maar ik ga dat processor toch op een ander mobo plaatsen, kan ik dan beter een cooler erop zetten of een heatsink?Op zondag 23 december 2001 12:19 schreef AlKoholiK het volgende:
als het een P2 is, heb je (soms) geen fannetje nodig, alleen een heatsink
Maak anders ff een foto, dan is het ff duidelijker
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd