oud leuk multiplayer spel (demo); CodenameEagle

Pagina: 1
Acties:

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
spelen lui dit spel via gamespy? is echt een super vermakelijk en makkelijk arcade spelletje, je kan vliegen/lopen/rennen/in voertuigen rijden/kanonnen besturen etc.. ik heb het niet zo op games maar dit is wel heel erg leuk moet ik zeggen, je kan het vergelijken met OFP maar dan in arcadesfeer, echt heel geslaagd

haal de multiplayer demo van http://www.codenameeagle.com en dan gamespy van www.gamespyarcade.com

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-02 21:59
is al vaker gepost, een groot topic genaamd: Codename Eagle, je piest in je broek...
Het is idd een superspelletje, battlefield 1942 wordt de opvolger

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
O-) [topic=138834/1/100] O-)

• ko9
  • Laatst online: 08:49

ko9

ik heb hem op de hcc gekocht, maar vraag me af hoe ik online kan spelen...
Ik kan nergens een ip ofzo intypen, en kan ook geen serverlist krijgen.

Je zegt hierboven wel dat het met gamespy moet, maar dan moet ik eerst 80x gaan registreren en dan nog eens $20 gaan dokken, en daar heb ik dus niet echt veel zin in :( :(

• VeldKoe
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 12:02 schreef ko9 het volgende:

Je zegt hierboven wel dat het met gamespy moet, maar dan moet ik eerst 80x gaan registreren en dan nog eens $20 gaan dokken, en daar heb ik dus niet echt veel zin in :( :(
je kan de trial nemen (crack eroverheen en klaar, maar dit laatste heb je niet gelezen)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:43
w00t! ik wist niet dat je de demo kon multiplayeren met Gamespy... heb 't hier wel eens in een lan gedaan met 2 computers ;) dikke lol ja :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:39

Wildfire

Joy to the world!

Gebruik de search en je ziet dat er al meerdere topics over Codename Eagle zijn. Om nou weer speciaal een topic ervoor te openen vind ik een beetje onzin...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 12:02 schreef ko9 het volgende:

Je hoeft helemaal niet te registreren. Je kan het gewoon gratis gebruiken, alleen heb je dan banners enzow.

En de demo is volgens mij niet online te spelen, ook niet via Gamespy en als je demo hebt geupdate naar v1.41.

• ko9
  • Laatst online: 08:49

ko9

uhhm, ff voor de duidelijkheid: ik heb de volledige versie gekocht...

En de demo is idd alleen over LAN te spelen

• VeldKoe
  • Niet online
Op zondag 23 december 2001 14:30 schreef ko9 het volgende:
uhhm, ff voor de duidelijkheid: ik heb de volledige versie gekocht...

En de demo is idd alleen over LAN te spelen
hm.. sorry dan :\ 'vroeger' was de demo namelijk speelbaar over gamespy.. OF er is nu een andere demo uitgekomen waardoor je niet meer kan multiplayen via gamespy OF gamespy support de demo(s) van codename gewoon niet meer
Pagina: 1