Toon posts:

Online realplayer/winmedia capturen opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om online bestanden afgespeeld via realplayer of winmedia locaal op te slaan op mijn schijf? Zo ja, hoe doe ik dit?

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ja :) <-- Hee, niet je post editen, dan klopt mijn antwoord niet meer *D.

Verwijderd

Topicstarter
dit trukje van hertog jan werkt niet bij mij:

ram streams opslaan:
- download .ram file
- open .ram file met bij. notepad
- hier zie je een url staan met extensie .ra
- download het
- klaar is arie

andere optie?

Verwijderd

er is een programma voor, ik heb het gehad, alleen ik weet niet precies meer hoe dat heette..
iets in de richting van woonet recorder..

Verwijderd

Als ie helemaal klaar is met streamen, da slaat ie de file op in temporary internet files..effe zoeken, maar als je hem hebt kan je hem gewoon naar "mijn documenten" kopieren

Verwijderd

het programma heet streambox VCR en is nu illegaal (geloof ik) op aandringen van real.com consorten. een url kan ik je niet geven, dat mag niet, maar je kunt met google erg ver komen, het proggie is trouwens erg relaxed aangezien je praktisch alle streaming formaten kunt opslaan, asx, mov, rm, ra, ram etc......

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 23:12 schreef isdnsux het volgende:
Als ie helemaal klaar is met streamen, da slaat ie de file op in temporary internet files..effe zoeken, maar als je hem hebt kan je hem gewoon naar "mijn documenten" kopieren
hij slaat alleen een heel klein documentje van 57kb op in de temp internet files en niet het gehele fragment.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 23:16 schreef _JUSTICE_ het volgende:
het programma heet streambox VCR en is nu illegaal (geloof ik) op aandringen van real.com consorten. een url kan ik je niet geven, dat mag niet, maar je kunt met google erg ver komen, het proggie is trouwens erg relaxed aangezien je praktisch alle streaming formaten kunt opslaan, asx, mov, rm, ra, ram etc......
prima progje
Pagina: 1