OK, ik probeer het nog eens, misschien dat deze subject line iets meer aandacht trekt. Ik dacht dat het idee toch ook was de de admins dit forum lazen. Ik post dus standaard op niveau 0, terwijl tegenwoordig 1 het "neutrale" niveau is. Nee, ik ben geen troll ofzo, het is geen straf, ik ben moderator en sta #9 in de karma top-veel. Argh! Niemand ziet mijn posts meer!
Het zal wel onwennigheid zijn, maar het staat mij eigenlijk ook niet zo aan dat 1 nu het standaard niveau is ipv 0.
"Je reageert standaard op score -0"
Dit heb ik dus ook. Zou dit gefixed kunnen worden want dit lijkt me niet echt eerlijk. De meeste beginnen gewoon op 1, en enkele dus op 0...
Dit heb ik dus ook. Zou dit gefixed kunnen worden want dit lijkt me niet echt eerlijk. De meeste beginnen gewoon op 1, en enkele dus op 0...
Het interesseert me niet wat nou precies het startniveau is en of anderen standaard hoger starten (hoewel ik niet snap waarom ik dat zelf niet kan, of eigenlijk snap ik niet dat ik op een gegeven moment mijn beginniveau niet meer kon instellen na het enige tijd wel gekund te hebben in het ouwe systeem. Er heeft altijd een stijgende lijn in mijn karma gezeten, ik het het privilege nooit misbruikt ). Maar goed, wat me wel interesseert: niveau 0 wordt tegenwoordig standaard weggefilterd. Daarom baal ik ervan dat ik nog steeds standaard op nul post. Vroeger maakte dat biet zoveel uit. Als het een echt goede post was werd hij toch wel omhoog gemodereerd. Maar nu wordt hij dus weggefilterd, voor vrijwel iedereen die er evt. wat aan zou doen. Lieve adjes, doe hier wat aan, want er klopt gewoon iets niet.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar als ik onder jouw naam post dan is de beginscore gewoon 1.
En nogmaals (voor de 23435ste keer uitgelegd): beginscore = totaalscore / aantalpostings.
En nogmaals (voor de 23435ste keer uitgelegd): beginscore = totaalscore / aantalpostings.
Ik geloof dat het gefixt is. Applaus.
[Hmmm. Had je antwoord nog niet gezien, Femme. Ja, het gebeurd nu dus niet meer. Mijn eerste post (allereerste onder het nieuwe systeem) stond dus op nul gelijk na het posten.]
[Hmmm. Had je antwoord nog niet gezien, Femme. Ja, het gebeurd nu dus niet meer. Mijn eerste post (allereerste onder het nieuwe systeem) stond dus op nul gelijk na het posten.]
Pagina: 1