Toon posts:

Nog een beetje MS.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik nu met deze reactie aan?

En deze? Stond op +3 toen ik er langskwam. Maar ik kwam er toch echt elementen van een troll en van een flamebait in tegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 december 2001 02:35 schreef Mecallie het volgende:
Wat moet ik nu met deze reactie aan?

En deze? Stond op +3 toen ik er langskwam. Maar ik kwam er toch echt elementen van een troll en van een flamebait in tegen :?
[b]EDIT:[/b]
FF een paar quotes uit de 2e reactie:
Petje af voor de manier waarop jij het voor elkaar krijgt om zoveel onzin in 1 thread neer te kwakken.
We zijn het allemaal eens dat dat een perfecte flamebait is denk ik?
Volgelingen is een zwaar woord, maar mensen die nergens bij nadenken als ze iets kopen komt toch aardig in de buurt. Ik wordt werkelijk GEK van de mensen die zich weer laten strikken voor een PC met Windows en vervolgens lopen te klagen over hoe kl*te het werkt. Maar ja, je moet mee he ?

Ooit wel eens een winkel gezien waar je kon kiezen welk OS je op je HD wil hebben ? En zo ja, uit hoeveel OS'en kon je dan kiezen ? Standaard zinnen bij een BCC of Dixons zijn: "Nee meneer, ik zou geen Mac kopen, want daar kunt u geen Windows-software op draaien".
Volgens mij valt er voor de gemiddelde pc koper weinig na te denken: installeren kunnen ze Windows al nauwelijks, laat staan Linux. Vervolgens is Windows het enige OS dat bij de PC kan worden geleverd. Waar moet je dan nog over nadenken als computer leek ? Een 1 tje?
Hoe vervelend ik het ook voor je vind: Er zijn wel degelijk steeds meer mensen die inzien, dat het niet klopt dat 1 bedrijf wat de gehele desktop- en servermarkt beheerst met een matig product, ook nog eens tracht infrastructuren over te nemen, je te binden via passports en activation keys, en met ranzige methoden tracht concurrenten onschadelijk te maken.
Ik heb nergens een gerechtelijke uitspraak gezien waarin staat dat MS een matig product is :? Volgens mij zit hier een troll in verborgen...
Wat alles nog meer verdacht maakt, is het feit dat mensen die rechtstreeks hun geld verdienen via die monopolist, dit soort praktijken gaan goedpraten. Sorry, maar je gaat toch echt tot een minderheid behoren. Microsoft verliest door de media-aandacht langzaam z'n masker (waar een heleboel mensen al veel eerdere doorheen konden kijken). Tot mijn spijt moet ik je dan ook mededelen dat de hoeveelheid mensen die tegen Microsoft gaan aanschoppen steeds talrijker zal worden.
BIG FAT EDIT: toch lastig heh, het verschil tussen de edit en de quote knop? |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh, ik kreeg enige momenten lang een bijzonder vieze smaak in de mond toen ik het zag, maar wegens de hertog jan en het tijdstip ga ik nu niet nog iets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

[quote]
Op zondag 23 december 2001 02:45 vocht Mecallie met de edit en de quote knop:
We zijn het allemaal eens dat dat een perfecte flamebait is denk ik?
Als mensen in een serieuze discussie de argumenten van de tegnhanger eerst even zo wil resetten, dan denkt * KeX dat mijnheer al met een heel behoorlijk verhaal moet komen om nog redelijk te kunnen scoren.
Volgens mij valt er voor de gemiddelde pc koper weinig na te denken: installeren kunnen ze Windows al nauwelijks, laat staan Linux. Vervolgens is Windows het enige OS dat bij de PC kan worden geleverd. Waar moet je dan nog over nadenken als computer leek ? Een 1 tje?
Yep een puntje erbij, al kost het moeite om zijn schrijststijl serieus te nemen. Maar hij heeft hier natuurlijk wel (een al heel vaak in dit soort draden gegeven) punt.
Ik heb nergens een gerechtelijke uitspraak gezien waarin staat dat MS een matig product is :? Volgens mij zit hier een troll in verborgen...
En ook het gebruik van "ranzige" methoden stuit me dan gelijk tegen de borst al doe ik dan zelf overcorrect. Maar van zo'n stukje wordt ik toch wel wat moe. Tis al zo vaak gezegd.
Op vrijdag 21 December 2001 - 21:09 schreef nscm op de FP
Wat alles nog meer verdacht maakt, is het feit dat mensen die rechtstreeks hun geld verdienen via die monopolist, dit soort praktijken gaan goedpraten. Sorry, maar je gaat toch echt tot een minderheid behoren. Microsoft verliest door de media- aandacht langzaam z'n masker (waar een heleboel mensen al veel eerdere doorheen konden kijken). Tot mijn spijt moet ik je dan ook mededelen dat de hoeveelheid mensen die tegen Microsoft gaan aanschoppen steeds talrijker zal worden.
Dit stukje heb je niet meegenomen. Maar de bewering dat je het gedrag goepraat omdat je er geld aan verdiend is mij weej too short door de bocht. Dat generaliseert en als je dan ook nog beweert dat dat het verdacht maakt dan troll je IMO. En dan roepen dat je tot de minderheid gaat horen is ook een kreet van niets, merkt de schrijver dat in zijn directe omgeving of in een gekleurde i-net omgeving? Cijfers zegt * KeX dan, waar staat die representatieve steekproef waaruit blijkt dat minder mensen die rechtstreeks geld verdienen aan MS dit goedpraten. Zolang daar geen getallen aan hangen is zo'n bewering zuivere stimmungmacherei en dus trollerig. Die laatse twee zinnen over masker en over het aanschoppen tegen zijn eigenlijk hetzelfde laken een pak en ga ik niet uitgebreid uit zitten werken. Het sop is de kool niet waard.
Samenvattend(resumé overflakkee ;) to /me ): Één inzichtvol stukje en de rest trollerig en afgetopt met een vlam. Er zijn gezien de moderaties veel mensen die het wel met hem eens zijn:
Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -0.57: Overbodig, -0.34: Flamebait, Totaal: 3.09 / 7x
Maar van mij mag hij omlaag en goed ook en nee ik verdien niet rechtstreeks geld aan MS :P

* KeX vermoedt dat hij zijn penalty ratio gaat opkrikken.

edit: mucho typo's en quote edit correcties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu het probleem: daar moeten meer dan 30 - moderaties oveheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
hmmm, ik heb er al in gereageerd :'(

Sorry folks...

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op zondag 23 december 2001 12:34 schreef aad123 het volgende:
Nu het probleem: daar moeten meer dan 30 - moderaties oveheen.
Zoals ik al zei: de metamodbot zal me waarschijnlijk een duwtje geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zondag 23 december 2001 13:41 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: de metamodbot zal me waarschijnlijk een duwtje geven. ;)
Gewoon terugduwen dat ding ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, inderdaad Kex dat laatste stukkie was ik vergeten. Maar het was dan ook al laat ;)

En die -1 flame heeft 'ie van mij.
Ik vindt een flame/troll meestal iets zwaarder wegen dan een inzichtvolle reactie. En zoals je al zei: alles is op zo'n neerbuigend toontje...

Mijn penalty ratio stond trouwens op 0.000 ! (tja, geen pc :'( )
/me is benieuwd wat het nu gaat worden :)

EDIT: Jawel: Jouw penalty ratio is 0.061. :D
Pagina: 1