onboard sound k7asa

Pagina: 1
Acties:

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
ff een hele aparte misschien dat iemand een oplossing weet, technisch is het namelijk niet mogelijk. ECS k7asa mamaplank, gebruikmakend van de onboard sound, nieuwste drivers geinstalleerd, win2000, en op volledig random momenten, gaat het volume omhoog/omlaag en steeds met verschillende stappen. Soms doet ie het helemaal niet, is alles perfect, soms na 5 min, of een keerte 32 min. Totaal random, en geen enkele apllicatie die dan wordt gestart. Je zit erbij, doet niks, en kijkt erna. Voltages zijn allemaal perfect, niet te warm, niet te koud, geen oc. Dit hoort niet te kunnen, ook niet alleen in winamp, maar ook wolfenstein en cs hebben er last van. Ik wil alleen nog even een logfiletje gaan aanmaken om te kijken wat er op dat moment precies gebeurd, met op achtergrond lopende processen. Weet alleen niet zo goed hoe het moet, kan iemand helpen. Alvast bedankt.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
idd weird probleem
al gekeken voor driver/bios updates of patches ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=7]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
ow shit, wist niet of ie wel of niet bij audio of mamaplanken moest. Soz, is voor beide wel wat te zeggen, maar iig, ik heb idd al de nieuwste patchen e.d. Maar ik denk dat het een combinatie is tussen 2000 en de ecs drivers. Ook de biosflash heeft geen verbeteringen op het audio gebied. Maar iemand bekend met het maken van een logfile van systeembronnen e.d.????