Toon posts:

moddereten

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zullen dit wel gezeik vinden maar goed, ik vind het heel opmerkelijk.

<blockqoute>
door Ruud Zondag 23 Juli 2000 - 20:18 Score: 1 (Overbodig)
Ik zie die dipswitch daar zitten en daarnaast zitten een paar soldeerdingen, kan je daar niet een dipswitch (of een rijtje jumpers) opzetten? of is het moederbord ook echt anders opgebouwd?

Gepost door mbuts Zondag 23 Juli 2000 - 20:19 Score: 1 (Interessant)
Wil dat zeggen als je zo'n bord heb je er alsnog van die schakelaartjes bij kan solderen?

</blockquote>

Als je deze 2 reakties bekijkt zie je dat de 1e (ik) de aan leiding geef tot een, al zeg ik het zelf, interessante vraag. (score 1 overbodig)

En dan de 2e reaktie is: je bedoelt dat als je zo'n mobo hebt je 'm om kunt bouwen? Ja dat staat er toch????

Ik wilde dit ff laten zien, en ook ff een paar reakties van medetweakers. Het gaat me niet om het karma weetikveelwatnogmeer, maar ik denk dat het modereersysteem NIET werkt. (ging trouwens om die Asus A7V test van zondag

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

De laatste wijzigingen van het reactiesysteem zullen deze problemen waarschijnlijk wel gaan verhelpen in de toekomst. Overigens heeft een Score: 1 (Overbodig) niet meer of minder invloed dan een Score: 1 (Interessant) op je karma.

Op deze manier klopt het inderdaad niet.

Verwijderd

Tja. Inherent aan het systeem is dat er wat "hikjes" kunnen ontstaan bij een gloednieuwe post. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die e.e.a. moedwillig verzieken. Dit soort problemen worden door anderen ook wel opgemerkt en dat wordt het weer rechtgetrokken, denk ik. Iedereen moet natuurlijk ook nog wennen aan het nieuwe systeem, dus zal er misschien iets minder actief gebruik van worden gemaakt.

[Ik bedenkt me net dat je die "waardering" niet kan veranderen zonder ook de score te veranderen. Lijkt me toch wel nuttig. Om aan die vraag extra score toe te kennen is nog twijfelachtig, maar de waardering "overbodig" is natuurlijk belachelijk, dus daar zou ik mijn "stem" wel willen laten gelden om er iets anders van te maken.]

Verwijderd

Topicstarter
het ging mij ook alleen maar om dat overbodig...

Ik zou het eerder omdraaien. Owjah eerst was het ook nog 0 - overbodig en die andere 1 - interessant