Toon posts:

Puntentelling T.Newt vraagje.

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok, als ik post komt het op nivueau 1 standaard. Als die post nou gemodderd wordt naar 4 punten, heb ik er 3 bij, toch?

Als ik nou een post zelf al omhoog haal naar bijvoorbeeld niveau 3, krijg ik dan bij het modereren maar 1 punt, of toch die drie?

Anders heeft het geen zin om jezelf omhoog te kunnen halen, behalve om een zinloze post toch boven te krijgen.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

Volgens mij krijg je dan gewoon 3 punten. Mits... de score blijft staan. Als je zelf een score 3 of 2 meegeeft aan je post en andere bezoekers zijn het hier niet mee eens, zal de post wel naar beneden gemodereerd worden, zodat ie uiteindelijk op het meest realistische niveau uitkomt. Zelf kun je na het plaatsen van je post in ieder geval geen invloed meer uitoefenenen op je score. Het is maar hopen dat de bezoekers je eigen score laten staan :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als ik nou een post zelf al omhoog haal naar bijvoorbeeld niveau 3, krijg ik dan bij het modereren maar 1 punt, of toch die drie?
Hij telt volledig mee voor je karma en totaalscore, dus in dit geval als 3 punten (als de score ongewijzigd blijft door andere moderators).

Bij de eerstvolgende moderatie actie wordt de score 2 (-1), 3 (0, gemodereerd) of 4 (+1).

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat wilde ik FF weten :)

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

Volgens mij zei ik in mijn cryptische beschrijving toch ongeveer hetzelfde... :)