Leuk maar misschien onuitwerkbaar idee.

Pagina: 1
Acties:

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:39

Booster

Superuser

Topicstarter
Yo Allemaal,

ik had plots een ideetje, toen ik de vaatwasser aan het inruimen was :)

Ze ziet vaak dat in threads bijvoorbeeld mensen elkaars mening delen.

Kunnen we in UBB niet een extra knopje maken per post, zodat er boven een post meerdere nicks komen te staan?

Ik bedoel dus:
Er is een post gemaakt. Een ander iemand leest die post, en is het met diegene eens. Ipv dat hij post 'ik ben het met je eens!' kan hij op een knopje drukken in die post, vervolgens zijn username en passwd invullen, en vervolgens komt zijn nick ook boven die post te staan.

Alleen de creator van de post kan de post veranderen e.d.

ideetje? (ik weet niet of het kan in UBB) Of misschien voor later, in het PHP-forum?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

Daar ligt wel een probleem denk ik dan. Ik bedoel als iemand een stuk heeft geschreven en je bent het daarmee eens en dus zet je je naam erbij. Vervolgens verandert de schrijver van het stuk een gedeelte of voegt wat toe waar jij het niet mee eens bent, en dan?

Moet je dan je naam weer weg halen of niet? Want je bent het met een gedeelte wel eens, maar met het andere gedeelte niet...

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
ok, als je de post veranderd worden de aanvullende nicks verwijderd en moeten die zich opnieuw aanmelden :)

zo goed?

Verwijderd

ik zie 't nut d'r niet echt van in, maargoed, zal wel weer aan mij liggen :)

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Nouja...

Het kan makkelijk zijn indien je bv als groep iets wilt posten, of iemand zijn mening ondersteund. En er zijn nog wel meer situaties waarin je het zou kunnen gebruiken.

Verwijderd

Das ook balen, heeft iemand iets veranderd is je naam weg. Worden al die mensen boos, omdat ze daar hun naam bij hadden staan en aangezien sommige mensen dan raar gaan reageren lijkt me dat geen verstandig plan.

Werkelijk nuttig vind ik het trouwens niet, mja wie ben ik :)

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Meestal post je in een keer goed.
Ik wel iig.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het is best een interessant idee, maar of het uit te voeren is, zal vers twee worden...
Het zal iig een behoorlijke thread-verlichting tot gevolg hebben, aangezien je geen mensen meer hebt die hetzelfde verkondigen. (in theorie dan, want er zullen altijd mensen zijn die toch een eigen berichtje posten, die precies hetzelfde zegt)

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Maar misschien dan iets voor het PHP-forum?
Ik heb geen verstand van UBB of PHP dus geen idee of het wel/niet kan... :)

Verwijderd

Het zou niet zo moeilijk zijn volgens mij. Als je in het html bestand nou gewoon zoiets maakt
code:
1
2
3
4
5
< !--Name1 --> (eerste post)
Mephisto_
< !--end Name1 -->
Dan kun je dit laten uitlezen tot < !--end Name1 --> en dan printen Nieuwe naam
[br]< !--end Name1 -->

het is IMHO niet zo heel moeilijk te programmeren.

Ik heb niet zoveel verstand van PHP, maar volgens mij kun je dan in de cell waar de poster staat gewoon een devider gebruiken om zo meerdere namen er in te proppen
Pagina: 1