Hoi iedereen kent het spel wel het oeroude tetris ik heb ooit een freeware spel gehad (gewoon ergens op een free site gedownload) dan kon je tegen elkaar tetrissen weet iemand hoe dit heet en of ik dat kan vinden op downlaods.com je namelijk in teams, alleen tegen elkaar spelen was echt fet!
ik hoop dat iemand het weet.
Een bekend tetris spel van vroeger was tetris classic.
Kon je een aantal verschillende soorten tetris tegen elkaar spelen, en kon op 1 diskette.
Kon je een aantal verschillende soorten tetris tegen elkaar spelen, en kon op 1 diskette.
er zijn zoveel gratis tetris klonen
gewoon ff zoeken met google
is zat op te vinden
gewoon ff zoeken met google
is zat op te vinden
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Wat is trouwens jullie record kwa lijnen met tetris classic voor de gameboy ? ik heb op mijn stage plek nog een screenshot liggen waar ik er 193 had, was ik echt bizar blij mee toen.
ik denk dat je het spel tetrinet bedoeld ...
tetris met max 6 spelers tegen elkaar en kan in teams met speciale pickups enz ....
ik zie nu dat er een nieuwe versie is Tetrinet 2
succes
tetris met max 6 spelers tegen elkaar en kan in teams met speciale pickups enz ....
ik zie nu dat er een nieuwe versie is Tetrinet 2
succes
I don't ride fast, i fly low
op www.gam2k.com heb ik een online teris variant gezien, onder de kop "free downloads"
Op de gameboy was m'n record 234 lijntjes, meestal zat ik rond de 220 als ik speelde ...Op zondag 23 december 2001 11:56 schreef minipolopikoler het volgende:
Wat is trouwens jullie record kwa lijnen met tetris classic voor de gameboy ? ik heb op mijn stage plek nog een screenshot liggen waar ik er 193 had, was ik echt bizar blij mee toen.
Het hoogst wat ik gehaald heb was Level 18, dus tssn de 180 en 190 lijntjes. Heb m'n ouwe GB weer bovengehaald enkele dagen terug, speel nu bijna alle dagen ff TetrisOp zondag 23 december 2001 11:56 schreef minipolopikoler het volgende:
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Pagina: 1