Toon posts:

Geforce 3 loopt om de 3 minuten vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mn Asus V8200 GeForce 3 T2 64MB deluxe loopt om de 3 minuten vast onder xp. Ik gebruik de nieuwste referencedrivers van Nvidia voor Xp. Een vriend van me heb de zelfde configuratie maar daar werkt alles lekker. Ik heb het met '98 me 2000 nt en xp geprobeerd maar niks helpt.

Wie kan me helpen *D

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 00:58

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Das pas een 'vet stoere machine'. Sorry kont niet laten ;)

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Verwijderd

damm jij hebt een systeem van ongeveer 20000,- piek echt ziek gewoon maar wel erg kwijl :9~

Maar wat betreft je videokaart verwissel hem eens met die van je vriend anders is die DOA

Verwijderd

probeer eens de wat oudere drivers, misschien zijn die voor jou wat stabieler.

Verwijderd

ligt aan je geforce...

ik had eerst een geforce 1 die liep na 1 minuut vast en me geforce 2 na 2 minuten....

nu heb ik maar een radeon gekocht... :z ;)

Verwijderd

in plaats van allemaal "grappige" opmerkingen te maken kun je natuurlijk ook proberen em te helpen... |:(

Verwijderd

draakje lichtgeraakt?

get a life man, en breng eens wat humor in je leven :r

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik nou ook. een geintje moet kunnen. en trouwens en is toch alleen maar een werkstation. De server draait nog en de andere 2 ws ook. is maar 1tje die vastloopt

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Waarom heet je AMD no1 als je een Pentium 4 heb ??

Verwijderd

Wat gebeurt als hij vasloopt?
Bevriest je beeld of krijg je en BSOD met foutmelding?

Verwijderd

Toen ik de 23.11 drivers installeerde op mijn pc , (heb Leadtek Geforce 3 ) liep mijn pc ook altijd vast toen ik opstarte , me beeld bevroor gewoon en ik moest dan in de save mode me drivers weer deinstallen , nu heb ik de 21.83 drivers en die werken tot nu toe perfect.

Ligt dus aan je 23.11 drivers denk ik.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:17

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
mense check die bios eens!
had net ook al een topic
als die geforce crachen
ligt het vaak aan de bios
heb ik al zo vaak gehad

Tweakers Discord

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 00:42 schreef MacDweal het volgende:
damm jij hebt een systeem van ongeveer 20000,- piek echt ziek gewoon maar wel erg kwijl :9~

Maar wat betreft je videokaart verwissel hem eens met die van je vriend anders is die DOA
Jaja... Ben maar jaloers; hij zit hier te vertellen dat zijn systeem niet werkt en jij bent jaloers?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 23 december 2001 15:44 schreef Masta-T het volgende:

[..]

Jaja... Ben maar jaloers; hij zit hier te vertellen dat zijn systeem niet werkt en jij bent jaloers?
Maar als hij alles weer aan de praat krijgt, dan :9~ Ik zou een oplossing niet zo snel weten, idd ff ruilen met je vriend en kijken of die kaart wel werkt. Maar als het weer werkt, kan je hier dan ff een 3d mark score plaatsen ;)

Als het echt niet wil werken, verkoop je de pc maar aan mij. Ik doe niet lullig, ik geef je er 1000 piek voor :P

Edit:

Ik zie net dat het maar een TI200 is, dus er gaat 200 piek van de prijs af natuurlijk;)

Verwijderd

Heb hier pricies hetzelfde probleem (Elsa Gladaic 920), met de nieuwst Nvidia drivers loopt tie om de zoveel min vast.

Als ik oudere drivers instaleer doet hij wel :? Dus ik denk dat het gewoon aan je drivers ligt

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zondag 23 december 2001 15:44 schreef Masta-T het volgende:

[..]

Bof, zonder geluid is er ook geen drol aan :P

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op zondag 23 december 2001 17:48 schreef Rob_B het volgende:
Heb hier pricies hetzelfde probleem (Elsa Gladaic 920), met de nieuwst Nvidia drivers loopt tie om de zoveel min vast.

Als ik oudere drivers instaleer doet hij wel :? Dus ik denk dat het gewoon aan je drivers ligt
Klopt. Het is ook bijna "algemeen bekend" dat de 23.11 drivers bagger zijn.
Ik hou het zelf nog lekker bij de 21.83 drivers. Nog geen problemen met stabiliteit gehad en performance is goed (stabiliteit gaat bij mij (meestal) voor snelheid)) :)

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
AGP snelheid op 1x zetten? (bij mij loopt de pc ook altijd vast in spellen, met AGP-1x niet meer)

Verwijderd

Op zondag 23 december 2001 20:02 schreef Aerox.2000 het volgende:
AGP snelheid op 1x zetten? (bij mij loopt de pc ook altijd vast in spellen, met AGP-1x niet meer)
Dan verlies je wel wat snelheid nee?

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Op zondag 23 december 2001 20:05 schreef 4ThloN1000 het volgende:

[..]

Dan verlies je wel wat snelheid nee?
In 3dMark2001 ongeveer 300 punten.
Pagina: 1