Aimbot detecteren in UT

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-11 07:54

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Het is al verschillende keren langsgekomen dit onderwerp heb ik gemerkt in de search, maar ik kon nergens iets vinden hoe ik een speler kan detecteren met een aimbot op m'n server en die buiten te houden.

Sommige beweerden dat je alleen op [CSHP] servers veilig bent, andere beweren dan net het omgekeerde.

Wat is het nu juist, en waar haal ik dit [CSHP] mod of update, zodanig dat m'n server veilig is tegen cheaters.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 14:31
dunno maar je moet werl de laatste nieuwe CSHP versie hebben, de 4e d8 ik die houden aimbots tegen... als er weer een neiwue aimbot word gemaakt zal cshp 5 uitkomen

zo zit het inelkaar volgens mij, waar cshp te vinden is? dunno , ga es wat UT sites af en check bij downloads ofzo

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
hij downed em vanzelf als je een CSHP server joined (ok downen via UT sucks maar hij werkt wel)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Er is net een interview met 1 van het CSHP team geweest.

Website van CSHP: http://www.midnightinteractive.com/CSHP/

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
CSHP is tegenwoordig niet meer veilig, er zijn een paar bots die erdoor komen.

de mensen van CSHP zijn nu bezig op UTpure te maken, dit is een totaal andere opzet dan CSHP en zou nog beter moeten zijn.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
CHSP is redelijk veilig maar zeker niet altijd, aimbot detecteren is vrij simpel, zelf speel ik zo een jaar of 4 unreal en ut en ik hoor het meestal wel aan het geluid of iemand aimbot heeft. Hier paar tips om jezelf te overtuigen:

-Iemand schiet 9 uit 10 met rifle maar raakt niks met rockets of shock
-Iemand speelt vrijwel alleen rifle,mini
-Ga in zijn lijn staan, op moment dat ie schiet dodge je achter muur daar blijf je staan, hoor je nog steeds kogels voor je inslaan, reken dan maar op aimbot
-Hebben ze boven 200 ping en telkens killingspree met alleen rifle ga daan maar uit van aimbot, goede spelers met ping boven 200 spelen zelden rifle.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:49
Op zondag 23 december 2001 02:17 schreef raptorix het volgende:
CHSP is redelijk veilig maar zeker niet altijd, aimbot detecteren is vrij simpel, zelf speel ik zo een jaar of 4 unreal en ut en ik hoor het meestal wel aan het geluid of iemand aimbot heeft. Hier paar tips om jezelf te overtuigen:

-Iemand schiet 9 uit 10 met rifle maar raakt niks met rockets of shock
-Iemand speelt vrijwel alleen rifle,mini
-Ga in zijn lijn staan, op moment dat ie schiet dodge je achter muur daar blijf je staan, hoor je nog steeds kogels voor je inslaan, reken dan maar op aimbot
-Hebben ze boven 200 ping en telkens killingspree met alleen rifle ga daan maar uit van aimbot, goede spelers met ping boven 200 spelen zelden rifle.
is lastig :)

je kan beter gewoon ff als spectator joinen en dan 'direct feed' van die cheater bekijken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op zondag 23 december 2001 01:50 schreef LoekieLeeuw het volgende:
CSHP is tegenwoordig niet meer veilig, er zijn een paar bots die erdoor komen.
Sterker nog er zijn zelfs aimbots die CSHP gebruiken om te kunnen werken :(

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 12:38
uhm, het zal wel een stomme vraag zijn, maar wat is een aimbot? :?
Ík zie het wel vaker staan op GoT.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Dat mikt automatisch voor je, erg lame dus.

• Ossi
  • Laatst online: 05-11 12:38
Bedoel je dat diegene autoaim hebben aanstaan in de opties

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Epic heeft wat lui achter CSHP aangenomen om aan wat anti-valsspeel ideetjes te werken voor Unreal2.
Zoals Raptorix al zei..als iemand met rifle erg goed bezig is en met andere wapens er weinig van bakt is het wel appart..krijg je dan ook alleen puberale antwoorden terug dan weet je wel hoe laat het is.
Jammer is is dat ik afentoe het idee heb dat ook wat betere spelers het soms `aanzetten` om net dat beetje extra gas te geven maar dat lijkt hopelijk alleen maar zo.
Het is al vaak gezegd maar gewoon nog een keertje: valsspelen is vals, jammer en naar.

• LordMithril
  • Laatst online: 03-11 19:24
dat van die sniperrifle hoeft niet perse
ik speelde laatst een leuk potje online en met de sniper haalde ik headshot na headshot. das dus gewoon op de goede hoogte mikken en door lopen. met de andere wapens zoog ik toen.

das dus het grootste probleem.. heel vaak word iemand met goede skillz aangezien voor een cheater.

Bier, Whiskey en Metal!!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op zondag 23 december 2001 13:34 schreef Ossi het volgende:
Bedoel je dat diegene autoaim hebben aanstaan in de opties
Nee, die hebben iets geinstalleerd waardoor ze een radar hebben, UT voor ze mikt en ze alleen nog maar op de schiet knop hoeven te drukken etc.

Dit is voor mensen die geen normaal leven hebben, en als enige doel in het leven hebben de fun van anderen te verzieken en zo triest mogelijk te doen :(

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Verwijderd

AIMBOTS zijn gewoon ontzettend LAME, als ik een aimbot betrap krijgt ie ook de wind van voren van mij, ik word gewoon helemaal pissig van aimbot's. Aimbot's zijn voor mensen die niet kunnen winnen. Ik geef toe ik ben ook niet de beste instagibber, maar ik word wel altijd beter door meer te trainen en EERLIJK te spelen, door eerlijk te spelen krijg je vanzelf een goeie aim, en heb je absoluut geen aimbot nodig, ik zit trouwens in BFP en mijn nick is SNEAKIE]BFP[

• raptorix
Op zondag 23 december 2001 14:18 schreef Lord_Mithril het volgende:
dat van die sniperrifle hoeft niet perse
ik speelde laatst een leuk potje online en met de sniper haalde ik headshot na headshot. das dus gewoon op de goede hoogte mikken en door lopen. met de andere wapens zoog ik toen.

das dus het grootste probleem.. heel vaak word iemand met goede skillz aangezien voor een cheater.
Ook 30 shots op rij zonder te missen? :)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
er zijn een aantal aimbots die zelfs UTPURE al omzeilen..zoals bijv. elf bot.
maar als iemand een aimbot gebruikt die dat niet kan wordt ie automatisch gekicked door CSHP. dit kun je dan zien in de logs van de server

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op maandag 24 december 2001 18:37 schreef MaXiMizE het volgende:
maar als iemand een aimbot gebruikt die dat niet kan wordt ie automatisch gekicked door CSHP. dit kun je dan zien in de logs van de server
Voor zover ik weet is UTPure nog niet eens uit.
En die elfbot maakt gebruik van CSHP. Hij is zo gebouwd dat ie via CSHP server hacks kan plegen. Dit was al gefixed in de laatste versie CSHP+

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op maandag 24 december 2001 18:37 schreef MaXiMizE het volgende:
Tot op heden komt er nog geen enkele bot door de UT Pure protectie heen.
Op maandag 24 december 2001 19:19 schreef Nibbles het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is UTPure nog niet eens uit.
En die elfbot maakt gebruik van CSHP. Hij is zo gebouwd dat ie via CSHP server hacks kan plegen. Dit was al gefixed in de laatste versie CSHP+
UT Pure is al wel uit. De 3d.win servers hebben hem al draaien. Werkt perfect.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op maandag 24 december 2001 19:46 schreef LoekieLeeuw het volgende:
[..]

UT Pure is al wel uit. De 3d.win servers hebben hem al draaien. Werkt perfect.
Ahh mooi :) Wat is de website van UT Pure? Ik dacht dat die dan ook wel op de CSHP site zou staan.

• Primal
  • Laatst online: 05-11 17:15
Ik zat gisteren op een Jolt server en daar kwam een 'speler' binnen die onzichtbaar :? was, je zag hem ook niet in de statistics (waar je de frags van spelers kunt zien) staan. Het enige dat je zag was een rode gloed (van de vlag als ie die had, vaak dus want hij was dus onzichtbaar). Zelfs de vlag was onzichtbaar. De gloed van de vlag zag je alleen als ie vlak bij je stond, maar was ie verder van je af zag je niks! Dus zo werden een aantal keren de vlag door hem 'gehaald' en hij kon zo naar de overkant lopen omdat niemand hem kon zien.

Dat is dus gewoon de boel verzieken! Cheaten is gewoon heel erg stom om te doen! Ik hoop echt dat diegene die het doen een keer snappen dat het echt niet leuk is! Als je moeite hebt om mee te komen met het niveau van andere spelers (wat ik zelf ook weleens heb), probeer het dan gewoon of ga kijken of er misschien een server is waar er spelers zijn waarbij je wel kunt meekomen. Maar als je gaat cheaten weet je dus nooit wat je eigen niveau is, want dat kun je niet meten! De meeste cheaters zijn naar ik aanneem dus gewoon slecht en willen het spelplezier van anderen dus gewoon weghalen.

Als je wilt cheaten doe het dan op een LAN-party met je vrienden, maar niet online met andere spelers die je niet kent.

"The fastest code, is the code that is never called."

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik gebruik veel mini/pulse en kan toch redelijk mee richten... en ik word heeeel vaak uitgemaakt voor aimbotter op een CSHP server :/ maar da ben ik nie

nu sinds zondag speel ik alleen met snipe (snipe+ mini/pulse+shock = OWNAGE :P) zodat ik dus beter wordt.
ik merk dat het al wat beter gaat en ik had al een keer gewonnen met 30-7 en iederen beweerde dat ik een aimbot had ;(
(ping = 100)

dus een aimbot detecteren is zowiezo niet makkelijk... 1 kan het met 1 ding maar zien... als de speler niet dogded.. geen skills heeft met moving e.d. maar toch VOL de tegenstander kan raken met pulse en dan ook gewoon CONSTANT erop kan houden ... dan weet je dattie aimbot heeft

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op dinsdag 25 december 2001 12:41 schreef frenkpie het volgende:

dus een aimbot detecteren is zowiezo niet makkelijk... 1 kan het met 1 ding maar zien... als de speler niet dogded.. geen skills heeft met moving e.d. maar toch VOL de tegenstander kan raken met pulse en dan ook gewoon CONSTANT erop kan houden ... dan weet je dattie aimbot heeft
Dit is niet helemaal waar. Ik ken iemand die heeft zo'n goede oog / muis coordinatie, dat ie niet hoeft de dodgen. Hij heeft je allang afgeknald voordat je zelf de kans hebt gezien om hem af te knallen :)

Hij verdedigt bijvoorbeeld op ctf-eternalcaves (red-site)door gewoon bij de flag te gaan staan!! *D
(instagib btw)

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:26

Sorcerer8472

Mens sana?

Dat met die bots lijkt steeds erger te worden. Gelukkig zitten ze bijna nooit in instagib-games, maar laatst waren er 2 die de jolt-servers waren aan het terroriseren. Werd ik gesniped door eentje en kon ik zien wat ze waren aan het doen.
Op Deck16 stonden ze dus helemaal bovenop met z'n tweetjes iedereen onder neer te schieten. Allemaal headshots aan één stuk door. Maar die werden ook elke paar seconden onzichtbaar. Volgens mij werden ze alleen zichtbaar als ze moesten schieten ofzo. Zoiets moet toch wel te detecteren zijn?

Hoe oud zijn die? 12 ofzo? Dat ze zo lame spelen.... Die server druipt dan ook meteen helemaal leeg als zoiets gebeurt. Erg triest...
Server-side zou gewoon iedereen waarvan blijkt dat ie precies een ander volgt met geweer zonder afwijking erafgetrapt moeten worden... en dit op een manier zodat niet de goede spelers eronder lijden...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

frenkpie zei wat
Ik wil niet zeggen dat ik goed ben hoor maar op een snipe-only server sta ik meestal wel ergens bovenaan. :)

Maar ik kan helemaal niet dogen-naar links, |:( tis een afwijking of zo, ik tab niet snel genoeg op de A.

De enigste manier is om als spectator een demotje van hem te maken. ( nog nooit gedaan, ik zoek altijd maar een andere server op )

Ja de server's van 3d.win draaien heerlijk met UTpure :9

• kamerplant
  • Niet online
Als ik het goed begrijp, is een server helemaal aimbotclean als die UTpure heeft draaien? :?

btw, HIER is UTpure te downen volgens mij..

🌞🍃

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
CSHP sux, ik heb nog met een GoT member met een aimbot op ut.tweakers.net gezeten vroeger.

UTPure5p/5e zijn daar integen wel goed, daar komt dus echt geen cheat doorheen

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:32
Op maandag 24 december 2001 19:46 schreef LoekieLeeuw het volgende:

[..]

Tot op heden komt er nog geen enkele bot door de UT Pure protectie heen.
[..]
Als die protectie ouder is dan een week kan je er vrijwel zeker van zijn dat er een bot voor is. En die week is vrij royaal...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Artwido
  • Laatst online: 05-11 15:01
Ik speel vrij wel iedere avond UT en dit al twee jaar. Maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit een aimbotter betrapt.

Het enige wat mij wel eens opvalt dat sommige zeer goed kunnen richten met de shockriffle.
Ik heb meestal twee shots nodig om een frag te halen met de schokriffle maar sommige kunnen het in één shot.

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 18:07 schreef bbrother het volgende:
CSHP sux, ik heb nog met een GoT member met een aimbot op ut.tweakers.net gezeten vroeger.

UTPure5p/5e zijn daar integen wel goed, daar komt dus echt geen cheat doorheen
Um, wie sux zei je? :? :r

🌞🍃

• ravenger
  • Laatst online: 04-11 16:52
Op maandag 06 mei 2002 18:18 schreef Artwido het volgende:
Ik speel vrij wel iedere avond UT en dit al twee jaar. Maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit een aimbotter betrapt.

Het enige wat mij wel eens opvalt dat sommige zeer goed kunnen richten met de shockriffle.
Ik heb meestal twee shots nodig om een frag te halen met de schokriffle maar sommige kunnen het in één shot.
:? ligt ook aan hoeveel health je hebt, of bedoel je dat dan je eerste schot niet raak is? Niemand is perfect en je zal ook niet altijd in 1x iemand raken.
Wat ook zo is, is dat mensen die vaker instagib spelen ook beter met primairy shock kunnen raken. Als ik bijv een tijdje weer instagib heb gespeeld merk ik toch dat ik vaak primairy shock speel en er ook veel mee raak ;)

• Artwido
  • Laatst online: 05-11 15:01
Op maandag 06 mei 2002 20:52 schreef RaVeNgEr het volgende:

[..]

:? ligt ook aan hoeveel health je hebt, of bedoel je dat dan je eerste schot niet raak is? Niemand is perfect en je zal ook niet altijd in 1x iemand raken.
Wat ook zo is, is dat mensen die vaker instagib spelen ook beter met primairy shock kunnen raken. Als ik bijv een tijdje weer instagib heb gespeeld merk ik toch dat ik vaak primairy shock speel en er ook veel mee raak ;)
Ik bedoel dat sommige mij op vrij grote afstand maar één schot nodig hebben om mij te fraggen. Ook al heb ik 100 health
Net zoiets als headshot bij sniper maar dan met de shockriffle.
Dat is mij dus nog nooit gelukt.

• raptorix
Op dinsdag 07 mei 2002 20:52 schreef Artwido het volgende:

[..]

Ik bedoel dat sommige mij op vrij grote afstand maar één schot nodig hebben om mij te fraggen. Ook al heb ik 100 health
Das niet mogelijk primary shock is minder als 100, uit me hoofd 62 ofzo.

Edit:

Damage/hit: 60h primary
82.5h secondary
247.5h combo
Rate: 1,4/s primary
2,1/s secondary
0,85/s combo
Splash radius: 70uu secondary
250uu combo
Damage/s: 84h primary
172h secondary
210h combo

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-11 07:54

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 20:52 schreef Artwido het volgende:

Misshien hadden ze dan net de damage amplifier :?

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• raptorix
Op woensdag 08 mei 2002 13:04 schreef CBA het volgende:

[..]

Misshien hadden ze dan net de damage amplifier :?
Waarschijnlijk was het gewoon een combo, wat ook soms gebeurt is dat je zelf net vuurt en iemand anders schiet jou bol raak, dan klapt je pistool :)

Verwijderd

Je server is nooit veilig. CSHP is al helemaal een slechte 'bveveiliging' want de nieuwste aimbot komet er gewoon door..

Trouwens, er zijn ook scriptjes die bv als je een shockball afvuurt je crosshair erop lockt, zodat je eerst 88 dodgemoves kan doen en dan er nog een combo van maken..

[UTPURE] is het best,m want die geeft aimbotusers LAG, ping 300 of hoger, zodat headshots etc. onmogelijk worden..

Maar de aimbotindustrie zal altijd in beweging blijven, er is namelijk heel veel vraag naar :/

Verwijderd

En als je meer wilt weten over wapens eno, www.utbible.com geloof ik..
Pagina: 1