Toon posts:

Waarom slotje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=358120/1/25]

Waarom slotje?
Ik vraag alleen maar als het een beetje een goede core is aan een Tweaker die hier ervaring mee heeft en ik heb natuurlijk eerst de search gebruikt(zo'n braverik was ik wel)maar deze gaf 0 als resultaat.
Waarschijnlijk mag je niks meer vragen en zijn er Tweakers die er op geilen om slotjes te plaatsen,valt me een beetje tegen. :r

Verwijderd

Volgens mij krijg je met het slotje meteen een bruikbaar antwoord. Mooie link overigens.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst naar -> [forum=15] :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg helemaal geen mooi antwoord,ik wil gewoon weten als de core die ik heb gemakkelijk te overklokken is,net zo als mijn vorige AXIA core van mijn Thunderbird,de ene core is soms beter te overklokken dan de andere core.
Die STOMME LINK geeft me totaal niet het antwoord dat ik zoek,sterker nog er wordt helemaal niks vertelt over core's en dat kan ook niet want er komen steeds nieuwere core's uit,alleen een Tweaker die toevallig ook deze core heeft kan mij zijn ervaring vertellen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Hmm.. Ten eerste stond jouw vraag in het verkeerde forum.. Als het echt over overclocking gaat, dan hoort het topic ook in Overclocking & Casemodding..

En verder zegt die link wel degelijk iets..
Geen enkele processor is namelijk hetzelfde, en er zijn dus geen garanties dat jij hetzelfde haalt als iemand anders. Verder kun je nog even op overclockers.com kijken in de database, dan zou je al wat wijzer moeten worden.