Hoi mariska 
je kan nog een tweede netwerk kaart instaleren of meerdere dan kun je een netwerkje bouwen en eventueel bestanden en internet sharen via je chello abo..
greetings MaLa!
je kan nog een tweede netwerk kaart instaleren of meerdere dan kun je een netwerkje bouwen en eventueel bestanden en internet sharen via je chello abo..
greetings MaLa!
Verwijderd
Als je bedoeld een andere NIC gebruiken, dus i.p.v., dan kan dat ja. Vergeet alleen niet eerst je 'oude' kaart te releasen...
msschien als we verkeerd zitten liefst iets meer informatie kunnen wij duidelijker antwoorden
Hallo MaikelOp zondag 23 december 2001 00:17 schreef _MaLa_ het volgende:
Hoi mariska
greetings MaLa!
Dat was nou ook precies wat ik van plan was...
groetjes Mariska
ja moet werken kijk wel effe voordat je een netwerk kaart haalt of er nog isa of pci sloten vrij zijn en het mooiste is 2x 100 mbits lekker snel... tussen bijde pc's en ertussen natuurlijk een crosscable netwerkkabeltje..Op zondag 23 december 2001 00:26 schreef Mar126 het volgende:
Als de pc trouwens een pentium1 is.. kan het dan ook?
Verwijderd
je kan der toch wel eventjes daarbij helpen?? voor jouw een klein karweitjeOp woensdag 26 december 2001 21:50 schreef burner het volgende:
jammer dat het nog niet loopt
zorg wel ff dat je het afschermt, chello houdt niet zo van 2 comps op 1 lijn.. daar willen ze nog wel eens moeilijk over gaan doen in de zin van dubbele rekening
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Dat had ik ook al begrepen..Op donderdag 27 december 2001 22:13 schreef Termy het volgende:
zorg wel ff dat je het afschermt, chello houdt niet zo van 2 comps op 1 lijn.. daar willen ze nog wel eens moeilijk over gaan doen in de zin van dubbele rekening
Ja man alle hulp is welkom...Op donderdag 27 december 2001 18:41 schreef Djindji het volgende:
[..]
je kan der toch wel eventjes daarbij helpen?? voor jouw een klein karweitje
Verwijderd
Shit Djindji waarom ga jij Mar niet ff helpen ?
Volgens mij doe jij de zelfde opleiding en kan jij wel wat ervaring/praktijk lessen gebruiken ! Voor je toekomstige helpdesk job ..
Als Mar126 er echt niet uitkomt samen met jou dan moeten we maar is gaan analyseren.
Loopt het eigenlijk al een beetje Mar126
??
Volgens mij doe jij de zelfde opleiding en kan jij wel wat ervaring/praktijk lessen gebruiken ! Voor je toekomstige helpdesk job ..
Als Mar126 er echt niet uitkomt samen met jou dan moeten we maar is gaan analyseren.
Loopt het eigenlijk al een beetje Mar126
Pagina: 1