Toon posts:

Asus p2l97 laten flashen in N-H

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers!

Ik heb nog een moederbord waarvan de bios verneukt is.|:( Nu ben ik in Haarlem wat computerzaken afgeweest. Kijken of zij misschien mijn bios hardwarematig konden flashen. Ik schoot daar niets mee op, sommige wisten niet eens wat dat was. ;( Nu heb ik gelezen dat sommige mensen hun bios laten flashen....in Groningen. Maar dat is een beetje te ver, zeker als je met je ov-tje moet gaan.:+ Weet iemand een adresje in de buurt van Alkmaar-Haarlem-Amsterdam waar ik dit voor een leuk prijsje kan laten doen.

Verwijderd

Waarom neem je niet contact op met Asus, kunnen je volgens mij tegen betaling een nieuwe BIOS chip opsturen die het wel doet.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is natuurlijk wel een oplossing, maar dat kan dagen/weken/maanden duren. En voor 50 piek kan je dan ook een 2de hands bordje kopen. En zoals je weet is het wel een oud bordje, dus of ze zoiets tegen een schappelijke prijs doen.....?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die adresje weet?? of is iedereen in de sneeuw aan het spelen 8-)

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 21:52
met je ov-tje kom je toch gratis in Groningen, de IT-stad van Noord-Nederland?! En ja, in Groningen ligt lekker wel veel sneeuw :+

Verwijderd

Topicstarter
FF op en neer naar Groningen....moah, liever niet.
Er zijn toch vast wel hogescholen (IT) die zo'n EEProm brander hebben, of één of andere zaak in Noord-Holland?

Verbaasd me dat niemand hierover iets weet.

Verwijderd

hee ik heb ook een keer mijn bios vern**kt.

Na lang zoeke kwam ik in aanraken met een site iets van flashbios nog wat..

de ze bios heb ik toen opgestuurd en kreeg terug met een nieuwe bios.. het was ook een asus p2L97-s.

zoek een s met en search engine naar flashbios

als ik op de juiste adres kom stuur ik je die wel..

suc6.

Verwijderd

http://www.wimsbios.com/

Kijk dit is die site..

je moet ff contact met hun op nemen.

Suc6
Pagina: 1