Vandaag Asus A7V266-E, AMD 1800+ en Gembird Copper Heatsink. Asus probe geeft een temp van 67 graden. Bij het opstarten van win2000 hoor ik een hoge pieptoon, volgens de handleiding is de temp dan te hoog. Klopt dit? Ik heb ook een case fan erin gezet maar ik weet niet of deze koude lucht van buiten naar binnen moet blazen of warme lucht naar buiten?
Als je een casefan aan de voorkant onderin je kast zet, kun je hem het beste koude lucht naar binnen laten zuigen, als je hem boven in je kast plaatst, warme lucht naar buiten.
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
mischien cooler foutje ofzo ???
coolprut
of verkeer gemonteerd
een XP mag volgens mij helemaal niet zo warm worden
aangezien je mobo bij het booten ook begint te huilen
coolprut
of verkeer gemonteerd
die temp is veels te hoog
alle XP 1800+ werden max 45c met een taisol coolertje (geen koper) heb je koelpasta gebruikt of de standaard roze koelkauwgum ?
alle XP 1800+ werden max 45c met een taisol coolertje (geen koper) heb je koelpasta gebruikt of de standaard roze koelkauwgum ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
die van mij wordt ook te warm hoor met een standaar k.t koeler ik zet er nu een betere op
die van mij wordt ook met gemak 60 graden zonder veel moeite
maar ik weet wel als die begint te piepen dan is ie nog wel heter dan 60 graden!
die van mij wordt ook met gemak 60 graden zonder veel moeite
maar ik weet wel als die begint te piepen dan is ie nog wel heter dan 60 graden!
Op zondag 23 december 2001 03:26 schreef Jeff_P het volgende:
mischien cooler foutje ofzo ???
coolprut
of verkeer gemonteerd
Pagina: 1