Mijn cordless mouseman optical werkt niet meer sinds we hiero een stroomstoring hebben gehad. Althans, dat is hetgeen ik ervan verdenk. Ik ben dus het bonnetje kwijt en baal dus dat ik niet terug kan voor de garantie. Stom van mij
Omdat ik die stroomstoring dus verdenk, heb ik het idee dat het aan de reciever ligt en niet aan de muis zelf. Het optische lampje knippert gewoon nog en zie ik ook werken als ik mijn muis beweeg.
Nu vraag ik mij af of die recievers universeel zijn. Of ik dus een andere reciever gewoon op hetzelfde kanaal kan zetten en dat ie dan werkt, of dat ie serienummer gebonden is. Ik weet dat dat bij vroegere versies van draadloze muizen van logitech wel het geval was, maar is dat bij deze ook? Wie heeft het al 'ns geprobeerd of weet het dus gewoon?
Bij de weg: Als je een andere oplossing of suggestie hebt, ik sta overal voor open...
Nu vraag ik mij af of die recievers universeel zijn. Of ik dus een andere reciever gewoon op hetzelfde kanaal kan zetten en dat ie dan werkt, of dat ie serienummer gebonden is. Ik weet dat dat bij vroegere versies van draadloze muizen van logitech wel het geval was, maar is dat bij deze ook? Wie heeft het al 'ns geprobeerd of weet het dus gewoon?
Bij de weg: Als je een andere oplossing of suggestie hebt, ik sta overal voor open...
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.