• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
ik ben van plan zo'n Philips Toucam Pro te kopen maar ik vroeg me af of ie wel echt lekker zal werken met mn max upload speed van 8Kb/s. iemand hier ervaring mee?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

hangt er een beetje van af wat je wilt. dan kun je het zelf wel uitrekenen.

Wil je je volledige 8 kb wilt opgeven?
hoeveel frames per seconde wil je weergeven? (of heb je slimme software, die en stream gaat maken.)
hoe groot wil je je plaatjes maken (formaat, en daaruit kun je ook wel een redelijke schatting voor de grootte inbestandsformaat bedenken)

Wat je ook kan doen is inloggen op een webcam, en eens kijken hoeveel verkeer dat je oplevert(download). Dat zelfde moet je dus minnimaal kunnen leveren (en meer, als je meerdere mensen tegelijk in laat in loggen. Ook weer afhankelijk van de intelligentie van je gebruitke software geloof ik)

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

-

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Op zondag 23 december 2001 01:32 schreef Luxx het volgende:
-
Post dan nix }:O

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op zondag 23 december 2001 02:07 schreef B1tchwax het volgende:

[..]

Post dan nix }:O
Nee jouw post is zeker nuttig |:(

Hij had waarschijnlijk gewoon een dubbelpost :Z

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
ik wil dat ding niet CONSTANT aan laten staan, gewoon wanneer ik m nodig heb, dan maakt t me niet uit hoeveel bandbreedte hij nodig heeft. Steaming is wel de bedoeling ja.

Hoe werkt zo'n ding eigenlijk? maakt ie een jpeg stream ofzo, of is t een andere compressie?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Nou inprincipe bij een picture upload 1 x per 5 mins maakt et geen drol uit ( zoals bij mij in de keuken cam ).

Streaming gaat meer vreten, wil je Windows Media Encoder gebruiken, dan gaat er redelijk wat van je sources @ je computer vandaan, en tevens je connectie.

Je pubbed je media stream naar een of ander webspace accountje, en dan kan iedereen daar vandaan jouw bakkes bekijken. Enige wat jij moet doen is uploaden van jouw stream. Je hebt streaming JPEG ( camerades, die plempen een zooi JPEGS achter elkaar ) maar met media encoder, is het een ander verhaal.

Je zou dus de data moet loggen, en gezien media encoder een logging systeem heb waar dat allemaal in staat, ben je klaar :).

Wel ff url posten als ie werkt he dj :)
Pagina: 1