En wat dat Karma betreft: http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=112&Page=3
Die nick alleen al stoort me. 
Nee man(/vrouw?), zoals diddeltje al zegt: "Zolang je geen klachten krijgt zit het wel goed."
Het zegt al genoeg dat je er uberhaubt al over nadenkt.
Nee man(/vrouw?), zoals diddeltje al zegt: "Zolang je geen klachten krijgt zit het wel goed."
Het zegt al genoeg dat je er uberhaubt al over nadenkt.
Verwijderd
Yeah dan gaan we grote wedstrijdje doen 
Helaas kan ik mijn foto hier niet neerzetten omdat de FBI er dan 1 heeft om bij America's 10 most wanted neer te zetten
Helaas kan ik mijn foto hier niet neerzetten omdat de FBI er dan 1 heeft om bij America's 10 most wanted neer te zetten
Hier een pic van me broertje:
Hij is vier jaar jonger, dit is een afdruk van twee jaar geleje.
Hij is 18 juli 18 geworden en is vrijgezel!
surf.to/kiswum
Hij is vier jaar jonger, dit is een afdruk van twee jaar geleje.
Hij is 18 juli 18 geworden en is vrijgezel!
surf.to/kiswum
Ik zeg dit omdat zodra Dick van Voren
weer begint te zeiken, jullie al meteen zeggen van o dat is zeker weer zo'n 13 jarige jongen die net z'n eerste Playboy heeft gekocht. Als jullie deze vooroordelen niet gelijk geven...dan heb ik deze topic nooit gestart, laten we maar zeggen
[excuse moi modus]
SORRY
[/exuse moi modus]
[excuse moi modus]
SORRY
[/exuse moi modus]
Verwijderd
Joh, dat is geen vooroordeel, dat is een geintje. Trouwens, je bent toch geen 13-jarige jongen die net zijn Playboy aan de kant heeft gegooid? Dus waarom voel je je aangesproken?
iedereen mag z'n mening geven
maar iedereen mag ook z'n mening geven over iemand anders z'n mening.
En als je jong bent.. danst vaker moeilijk je te uiten.. dus, denk goed over je post na! Je hebt 'r toch alle tijd voor
maar iedereen mag ook z'n mening geven over iemand anders z'n mening.
En als je jong bent.. danst vaker moeilijk je te uiten.. dus, denk goed over je post na! Je hebt 'r toch alle tijd voor
Pagina: 1