Toon posts:

Usb bracket op msi K7T266 Pro2 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD Atlon XP 1800 en een MSI K7T266 Pro2 gekocht. Alles werkt goed op een CPU temperatuur van +/- 45 graden. Het enigste wat ik niet aan de gang krijg is die bracket van msi waarop 4 controlelampjes zitten en 2 usb poorten. De usb kabel zou bevestigd moeten worden op de usb 2 of 3 aansluiting maar de connector kan er op 2 mogelijkheden op en dan nog werkt het niet? Biosinstellingen nagekeken. Ook daar nog niets te vinden.
Kan iemand mij hier een oplossing voor geven.

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 20:14
ben je er al mee naar een computerwinkel geweest?

die kunnen dan even je hardware testen, en als daar nix mis mee is je ook wel laten zien hoe je het moet aansluiten.

staat er trouwens nix over in je handleiding? bij mijn k7t turbo2 mobo zat ook zo'n bracket. in de handleiding stond precies hoe ik hem moest aansluiten op usb2/3. (kmoest wel eventjes zoeken in het boekje, want was niet zo duidelijk aangegeven)

“An elephant is a mouse with an operating system”

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie. Blijkbaar had ik iets over het hoofd gezien in de bios. Tevens werkte mijn usb aan de voorkant niet. Deze zat al in de kast gebouwd maar de codering kwam niet overeen met dat van MSI!!