Ik dacht: als ik dan toch bezig ben met inkopen waarom dan niet meteen goed...
dus bij deze een inkoopactie voor crucial geheugen bij crucial.com.uk
Ik ga maandag om 12:00 bestellen dus als je voor die tijd een mailtje stuurt met je bestelling, je naam en je adres dan doe je mee...
Ik was al teleurgesteld omdat ik geen rekening gehouden had met btw (en dat is stom want dat moet ik weten met die andere inkoopactie maar ja, vakantie is nog maar net begonnen dus ik kan nog niet helemaal top zijn
. Maar de pricewatch klopt al niet meer en bij die andere twee winkels is het inmiddels 245+gld (voor 256 ddr 2100) dus het valt nog wel mee met hier incl btw en verzendkosten ongeveer 200 gld
Hier kun je de ponden omrekenen...
Bv: 256MB DDR 2100 geheugen voor 45.89 pond=164*1.175=193+ 7.50 = 200,50 gld... nog steeds niet slecht toch
Ik hoop dat het dan donderdag binnen is en dat ik het dan meteen voor jullie op de bus kan doen dus dan hebben jullie het vrijdag...
dus bij deze een inkoopactie voor crucial geheugen bij crucial.com.uk
Ik ga maandag om 12:00 bestellen dus als je voor die tijd een mailtje stuurt met je bestelling, je naam en je adres dan doe je mee...
Ik was al teleurgesteld omdat ik geen rekening gehouden had met btw (en dat is stom want dat moet ik weten met die andere inkoopactie maar ja, vakantie is nog maar net begonnen dus ik kan nog niet helemaal top zijn
Kosten van het verzenden zijn 7.50gld p.p. als er tenminste 8 mensen meedoen. Dus hoe meer mensen er meedoen hoe meer ik verdienVAT
As a division of Micron Europe, Limited., Crucial Technology Europe is required to collect UK VAT (17.5% of the total order cost, including shipping charges) on all applicable orders. VAT is not included in the displayed price, but will be added to the order total in the shopping basket.
Hier kun je de ponden omrekenen...
Bv: 256MB DDR 2100 geheugen voor 45.89 pond=164*1.175=193+ 7.50 = 200,50 gld... nog steeds niet slecht toch
Ik hoop dat het dan donderdag binnen is en dat ik het dan meteen voor jullie op de bus kan doen dus dan hebben jullie het vrijdag...